-Kawan Aku-

Pemenang Anugerah Skrin 2012!

Assalamalaikum...

Majlis telah berlansung Jumaat lepas dan aku dengan pastinya tak dapat nak tengok sebab masih kat rumah sewa lagi.Kalau dah balik rumah kakak aku dapat la jugak tengok yer.Tapi takpela kan.Just amik tahu cikit-cikit ok lagi la kan.Pengetahuan Am tentang isu semasa ni.hihihi.Jom kita tengok pemenang-pemenang Anugerah Skrin untuk tahun ni.



Lakon Layar Terbaik Filem
Dain Iskandar Said- Filem Bunohan

Videografi Terbaik
Aku Mahu Terbang,TV3-Neon Entertainment(M) Sdn Bhd

Lakon TV Terbaik
Drama TV3-Di Telapak Kaki Bonda

Laporan Khas/Berita Terbaik
Berita TV9-Bom Jangka

Rancangan Realiti Terbaik
Jemputan Umrah (Ep. 1)

Drama Komedi Terbaik
Elly & Epit - Red Communications Sdn Bhd

Anugerah Artis Harapan Pantene
Putri Balqis-Pelarian

Rancangan Bual Bicara Terbaik
BELLA: Labour Day Special

Pelakon Wanita Terbaik Drama
Ruminah Sidek-Parit Jawa

Pelakon Lelaki Terbaik Drama
Abu Bakar Omar-Gincu Ayah

Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Drama
Namron-Parit Jawa

 
Setelah 24 tahun..Kredit: Kosmo!
 Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Drama
Sherry Merlis-Di Telapak Kaki Bonda
  
Rancangan Hiburan Terbaik
Anugerah Bintang Popular Berita Harian

Pelakon Lelaki Terbaik Filem
Shaheizy Sam-Songlap

Pelakon Wanita Terbaik Filem
Maya Karin-Ombak Rindu

Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem
Syafie Naswip-Songlap

Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Filem
Lisa Surihani-Ombak Rindu

Rancangan Dokumentari/Majalah Terbaik
Dunia Tersembunyi-Rambu Solok

Rancangan Muzikal Terbaik
Anugerah Juara Lagu 26

Pengarah Terbaik Filem
Fariza Azlina/Effendee Mazlan-Songlap

Pengarah Terbaik Drama
Kabir Bhatia-Di Telapak Kaki Bonda

Anugerah Yasmin Ahmad
Pierre Andre

Drama Rantaian terbaik
Jangan Ambil Padang Kami

Filem Terbaik
Bunohan-Apparat Sdn Bhd

Drama Terbaik
Di Telapak Kaki Bonda


Ada tertinggla tak?huhuhu.
Dalam banyak-banyak tu memang tak semua aku tahu kot.Lagi-lagi drama.Bunohan tu memang penuh tersuratla filemnya kan.Nak tengok pon memang kena tengok dari awal sebab nanti tak dapat nak faham jalan cerita yer.hihihi.Tak menghadap TV selalu memang macamni la kan.Apa sekali pon TAHNIAH buat semua pemenang.Semoga kejayaan ini memberi dorongan untuk terus maju lagi di masa akan datang!
^_________^


Kredit Info:OhBulan!



 




17 pesanan buat ayut :

MaMa Rey said... Reply To This Comment

ada tengo kat tv tp separuh jln sbb anak merengek nak tidur..sempat tengo rosyam noor dan era fazira sampaikan anugerah

eimah siti said... Reply To This Comment

thanks for sharing...cik siti tak tgk pn anugerah skrin hari tuu...huhu

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

akak x tgk pun anugerah skrin nie huhuhu...tgk mula2 je mcm dh xbest,

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

tahniah semua

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Suka dengan Puteri Balkis. Comel je.

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

tahnaih pada pemenang2nyer ye

PinkUmmi said... Reply To This Comment

akak tak tgk smpi abis sebab tertido...huhuhu

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

semua pemenang mmg layak terima anugerah2 itu. tahniah buat mereka!

Myra Jay said... Reply To This Comment

Tahniah buat para pemenang :D

cik nana said... Reply To This Comment

tadi kat Wanita Hari Ini ada si kecik Putri Balqis tu. so cumilllllllll u know. tanye cket, jwb meleret2. haha

Jna marcello said... Reply To This Comment

tahniah kepada pemenang ;)

aisya said... Reply To This Comment

tengok on9 je malam tu.. hehe

azizah :) said... Reply To This Comment

tak tengok pon sebab rumah takde tv kan...so sad... lagipon ramai cakap bosan ASK ni..

adyna said... Reply To This Comment

akak tak tgk pun ayut :)

shidaR said... Reply To This Comment

terbaik semua pmng nih :)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

akak pun xtau pasal bunohan tu

Noraim said... Reply To This Comment

tak layan pn ask ni. result pn tak tahu. hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...