-Kawan Aku-

Awak tinggi sangat ke?




Assalamualaikum...




[FACEBOOK]


Kepada sesiapa pencinta haiwan terutama kucing bolehla tengok-tengok Kakimotong Fan Club tu.Kata-kata "From Zero to Hero" mesti korang boleh jumpa.Bila membaca cerita disebalik 'Hero' pasti akan terasa kebesaran Allah.Ajal maut semua ditangan Allah.Kat blog dia ada kisah penuh.Seronok.

Gambar kucing gemok atas tu buat kita berfikir kan?Sambil-sambil tengok kecomelannya yang gemok itu siapa cakap kecik-kecik lemah.hihi


"Kau ingat ko besar aku takut ke..?"


^____^


p/s: Jangan pernah takut kerna Allah itu lebih berkuasa atas segalanya.






17 pesanan buat ayut :

hazwan hairy said... Reply To This Comment

hahaha tersa juga :p

nur anis said... Reply To This Comment

kamu yang pendek lah wahai kucing..hehe...comelnyaaa..

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

yg kecil tak semstinya lemah kan ayut..

cik Que said... Reply To This Comment

comey la kucing tu..=)

#sye setuju ngan pendapat ayut..^_^

Remy hazza said... Reply To This Comment

Tak elok meninggi diri kalau rasa diri tak sampai......
tak kemana pun.... ingat....segalanya hanya pinjaman.....

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

hihi kaki dia pendek2 lah...kdg2 ada jugak melawat kakimotong tu...sedih bila baca citer hero...

adyna said... Reply To This Comment

salam ayuttttt..

rindu nyer nak mai cni

btl tu kalau dh diatas jgn pandang rendah pada org bawah ;)

cik nana said... Reply To This Comment

follow jugak FB kakimotong tu. comel bila dia updet pasal kucing2..

miz ruha said... Reply To This Comment

comel... >.<

hnahdy said... Reply To This Comment

ingat aku takut.gigit kang..hehe

azizah :) said... Reply To This Comment

betul.. sehebat mane pon kita kita tetap hamba Allah :)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

hhi,,penuh makna kata2 itu..

Mimie said... Reply To This Comment

hahaha...lawak3

aisya said... Reply To This Comment

kucing munchkin!

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

heeee...tecik comel!!

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

jika kita berada di atas, jgn lupa yg di bawah :-)

syiela said... Reply To This Comment

kita menyedut udara yg sama...

lawak pulak tengok kucing tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...