-Kawan Aku-

Sabar Itu Indah!

Assalamualaikum...




Siapa kata orang yang kuat menumbuk dan menerajang orang itu adalah kuat?
Orang yang sebegitulah yang sebenarnya paling lemah.


Kesabaran itu indah.
Kekuatan seseorang itu adalah bila dia mampu mengawal amarahnya.
Moga menjadi Muslimin yang penyabar yer!
^____^





18 pesanan buat ayut :

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

betul sabar tue mmg indah

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

nice sharing!!

aisya said... Reply To This Comment

tak ramai yg mempunyai kekuatan mcm tu.. huhuhu

Jna marcello said... Reply To This Comment

PERFECT!!!! ;)

izzah said... Reply To This Comment

yup..betul kn..bila kita sabar,terasa nikmatnya sabar tu...=)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

betul tu...kesabaran adalah kekuatan rohani....tapi mmg susah nak tingkatkan tahap kesabaran...kdg2 baru kena marah sikit kita dah tak tahan dah nak melenting...

cicileydi said... Reply To This Comment

gud luck ^^

SLM..please www.cicileydi.com

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

yup setuju sgt

shidaR said... Reply To This Comment

mmg la ayut sbb bila dah hilang ksbaran tu kan bila pecah mletup lbh dr org amukan kot ^_^

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

org yg xdpt mengawal nafsu amarahnya adalah org yg paling lemah.hehehe

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

done windows ayut.

Remy hazza said... Reply To This Comment

kesabaran kunci keimanan......
sabar itu juga nafsu...... so kita kena kuat bersabar...biar dugaan melanda.....

Secrets of A Teenage Girl said... Reply To This Comment

sabar tu kan separuh daripada iman ^^
sy follow sini awk ;)
salam perkenalan ya..

miz ruha said... Reply To This Comment

moga sy punya kesabaran yang tinggi... amin.

cik nana said... Reply To This Comment

tapi kadang2 dalam kesabaran tu amat perit nak tanggung. huuuu -___-'

azizah :) said... Reply To This Comment

insyaAllah ape2 yg penting bersabar :0 bersabar banyak hikmahnya.. InsyaAllah..

PinkUmmi said... Reply To This Comment

sabar memg indah

aryocahyalesmana said... Reply To This Comment

Namun sabar juga ada batasnya,, hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...