Followerku..

Nabila Medan's Giveaway!

Assalamualaikum...




Aku kena tag dengan Shida (jeles dia ada SIII..nak jugak!) baru-baru ni.Akhir-akhir tahun dah alang-alang nak bulan 12 apa salahnya join Giveaway ni.Mane tahu boleh jadikan Hadiah Birthday.Oppss!hahaha.


Okla..Giveaway ni NabilaMedan yang buat.Syarat senang je sebab dia dah buatkan (Rajin dia)Tinggal klik-klik pastu buat entry.
Rasa memang dah ikut semua syarat yang dikenakan.Kalau tertinggal gak mohon bgtau boleh?hihihi.

Mangsa tag untuk ni:

Nak join klik banner ye kawan-kawan!
^___^





12 pesanan buat ayut :

Unknown said... Reply To This Comment

selamat bersegmen ayut...^__^

Unknown said... Reply To This Comment

gud luck... semoga berjaya nanti....

Mimie said... Reply To This Comment

selamat berGA ayut

Anonymous said... Reply To This Comment

tq tag KA. free2 KA join ye

نورعيم said... Reply To This Comment

apa hadiahnya?

#tanya mcm nak join. lempang skali. hihi.

syiela said... Reply To This Comment

gud luck ye

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

good luck ayut..

Unknown said... Reply To This Comment

selamat berGA....

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

gud luck ayut :-)

Unknown said... Reply To This Comment

wahh rajin join GA...hehe gudluck yer ayut!

nur anis said... Reply To This Comment

good luck ayut..:)

Unknown said... Reply To This Comment

singgah di blog ayut comel dari segmen yang sama..
hihi..
jom kita berblogwalking.. meriahkan dunia mayalah katakan

http://mikkofallenangel.blogspot.com/2012/11/segmen-bw-cuti-cuti-by-emas-putih.html

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...