-Kawan Aku-

Cocopie Best!

Assalamualaikum...


Bila tengok dalam iklan dulu sangat teringin nak makan benda ni.Pastu dulu dapat makan sekali,macam nak lagi je makan banyak-banyak.Tapi tu orang bagi.Takkan nak mintak banyak-banyak.

Sekarang dah mampu.Ada duit.Boleh beli!

Teringat kata-kata arwah mak dulu
"Nanti dah ada duit,beli apa yang nak dimakan"
T_T

Dulu susah...mak tak dapat nak bagi makan pelik-pelik.Tak dapat nak bagi makanan yang diminta.
Tapi kalau dari dulu mak bagi makan pelik-pelik,mesti aku sekarang tak sehat kan.hihihi.Be positive ok!
Mekaseh mak!
kalaulah dapat peluk mak lagi...



Sarapan pagi tadi.
Stok kat umah ada lagi 4 paket kecik-keciktu.
Beli cocopie ni kat 99 Speedmart.Lagi dekat dan Lagi murah.hihi.Betul tak slogan tu?Lupa pulak.
Apa nak panggil ni ek.Nak kata kek,kecik,Pan cake macam lain sangat.Tulis kat paket tu Chocolate pie.Panggil pie la maknanya kan?

Harga sepaket besar (6pcs) = RM 2++
Perisa Chocolate.
Sekarang dah ada perisa baru.Perisa strawberi.Tapi tetap suka yang coklat ni.
Pie yang tengah-tengah ada mashmallow lepastu disaluti coklat.
Nyummy!!

Cocopie ni manis.Tapi pada aku tetap sedap.Boleh supply gula dalam badan kalau buat sarapan.hihihi.betul tak?Tapi jangan amik selalu.Sesekali takpe.Pastu jangan pulak minum milo.Minum air masak sudah.
Tu la sarapan aku pagi tadi.

^__^


korang suka tak cocopie ni?



28 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

dah bertahun tak makan kot ayut.. tapi memang sedapp cocopie ni sebab terjebak dengan iklan kartun time senja tu..heee

iietamalek said... Reply To This Comment

mmg favourite sampai sekarang...yang coklat lagi tebaik kot...tak suke perisa lain..

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

first time mkn trus suka..terpaksa sembunyi dr anak buah hahahahaha

cik nana said... Reply To This Comment

Al fatihah utk arwah mak ayut..
kite tak pernah makan cocopie. kehkehkeh. sbb tak suka makan masrsmallow. tapi skrg mcm suka pulak marshmallow ni. mintak baki yg 4 peket tu. hee

careno said... Reply To This Comment

Feberet akiff dgn abah suatu ketika ari tu... skrg tak lagi coz manis sgt lor...

Remy hazza said... Reply To This Comment

coco pai..... bila dgr pesanan ibu ayut...teringat mak remy kat kampung.... pernah ckp mcm tu kat remy...... so skrg.... remy beli jer apa yg teringin dulu.....

Mimie said... Reply To This Comment

akak tak mkn pun...best sgt ye?

ummuaidan said... Reply To This Comment

mcm sedap jer yut cocopie nie..kalau lapar2 belasah nie blh kot tahan sejam sblm makan nasi..

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

suka sgt tidak..tp makan je..hihi.

nik ros said... Reply To This Comment

kat umah sis pun ade ni :)
sedap. makan sambil tgk tv,

نورعيم said... Reply To This Comment

yeahh dulu2 suka makan tp skng dah kurang sikit.

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

hehehehehe.....peminat cocopie..

Cik Nur said... Reply To This Comment

sedapp..!
lama tak makan...
mmg sedaplah cocopie ni.. :)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

wah cocopie...dah mcm iklan ni....hehe

aisya said... Reply To This Comment

suka2.. tp takleh mkn byk sbab manis sgt.. huhu

Ujie said... Reply To This Comment

akak kurang suka, tapi suami suka. stok mmg selalu ada kat rumah ni. akak cuma jadi tukang isi borang peraduan dia je..

ros_reeza said... Reply To This Comment

Ros tak berapa gemar la.. tak tahan manis dia tu :(

QA's ~ mamapapa said... Reply To This Comment

anak2 akak suka makan coco pie ni :)

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

suka juga. KA singgah baca dlm cuti2 mesia ni hehehe

shidaR said... Reply To This Comment

dah lama xmkn cocopie hehee :D

MaMa Rey said... Reply To This Comment

anak-anak suka makan cocopie..tapi saya lagi suka makan mengalahkan anak-anak- hehehe.
suka dengan rasanya..

hazwan hairy said... Reply To This Comment

eh hery slalu mkn bnda alah ni bila drive..hahaa

nur anis said... Reply To This Comment

saya tak boleh makan cocopie ni..tak masuk kat tekak..huhu

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

MV suka makan ni..teruatamanya yg coklat

ayut said... Reply To This Comment

@Ujie hihihi..akak anta ea..ayut tgk gak borang tu...mcm menarik :)

Myra Jay said... Reply To This Comment

Cocopie MJ beli semata-mata nak join contest ;) Rasanya ok jugaklah :D

Dunia Wilma said... Reply To This Comment

Wilma pun suka makan Cocopie nie...
Tapi, macam Ayut jugak...
Suka coklat ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

lama dh xmakan cocopie ni hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...