-Kawan Aku-

Tempat kursus kahwin di Kuala Lumpur

Assalamualaikum...


Buat bakal pengantin sekalian ataupon yang dah berkahwin pon kalau nak pegi lagi pon takde masalah,aku nak kongsikan tempat-tempat kursus kahwin yang ada kat KL.Yang aku kongsikan ni semua tempat yang dekat dengan 'public transport' terutamanya tren LRT.Senang kalau tempat kursus dekat dengan tren sebab takla pagi-pagi kena berdepan dengan kesesakan lalu-lintas.Bandar la katakan.



Senarai tempat kursus kahwin di Kuala Lumpur


Berhampiran LRT Wangsa Maju
No-7-1, Jalan Wangsa Delima 12,
D’ Wangsa 53300
Kuala Lumpur (Berhadapan Wangsa Walk Shopping Complex)

Berhampiran LRT Stesen Setiawangsa (15minit)
Wisma Prima Peninsular,
Jalan Setiawangsa 11,
Taman Setiawangsa,
54200 Kuala Lumpur.

Berhampiran LRT Stesen Setiawangsa (18minit)
Jelatek Business Centre,
Setiawangsa Beralamat di 19 Ground Floor,
Jelatek Business Centre, Jalan Jelatek 2 off Jalan Jelatek,
Kuala Lumpur. (Sebaris dengan KRU)

PUSAT KURSUS PRA-PERKAHWINAN DI BANGUNAN LPPKN
Berhampiran LRT STAR Stesen Sultan Ismail
Auditorium VIP, Tingkat 13,
Bangunan LPPKN,
Jalan Raja Laut,
50350 Kuala Lumpur.


Harapnya senangla korang kalau nak pergi sebab dekat dengan 'public transport'.Kalau yang ada kenderaan,ada lagi banyak tempat boleh pilih.

Selamat berkursus!
^____^


20 pesanan buat ayut :

Wana Owen said... Reply To This Comment

wah!bagus!terima kasihhh!=)

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

ayut dh pegi blm?
best kalo dpt tmpt kursus yg xmembosankan..

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

info berguna =)

nik ros said... Reply To This Comment

sis kursus kwen kat bdar sri permaisuri dulu.best sgt.

azizah :) said... Reply To This Comment

selamat berkursus ayut! ayut sorang2 la kursus nanti kan? ajak la member2 lain... jijah dulu camtu gan member..

si hafizal awal2 dah kursus masa masuk rekrut dulu..hee

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

selamat bekursus..done colgate

Cik Nur said... Reply To This Comment

selalunya, dekat dengan public transport ni mesti ramai org kan..
pastu cepat penuh.. kena booking awal2.. :)

aisya said... Reply To This Comment

kawan2 ramai yg dah pergi kursus kahwin ni.. tp diri sendiri ni entah bila la plak.. huhu

Misz Mieza said... Reply To This Comment

MM dulu attend kursus kawen kat kompleks pertama sebelah sogo.. Dah abis kursus terus gi meringgeng cuci mata kat sogo or Jalan Tar.. Situ pun bagus tau.. Masa MM kursus dulu dorang siap SPONSOR RM5000 utk setiap bakal pengantin yang berIC KL.. Tapi MM tak dapatlah sebab MM IC Trgnu.. =)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

terbaek perkongsian ni...memudahkan bakal2 pengantin...

Remy hazza said... Reply To This Comment

remy dulu ambil kat pertama complex....... he3.... best!!!

miz ruha said... Reply To This Comment

bagusnya ayut share tempat kursus kahwin ni... ^_^
bila entah nak ambil kursus kahwin.. ermm..

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

bagus maklumat ni utk mereka yg duk kl.. :-)

adyna said... Reply To This Comment

ayut yg dah kawin tak boleh p dah :)

Kancil 8349 said... Reply To This Comment

selamat berkursus...kancil ndak sempat berkursus kahwin nie...

ayut said... Reply To This Comment

@Mrs Lurve hehe..lom lg..hujung minggu ni...pergi tmpt yg 1st tu kot.tak tahula bosan ke tak..nnt bru share ea..hehehe :)

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) tau xpe...aritu ckp gan dia nak pegi skali dtg trun ujg mngu dia ckp xnak..dh pegi dulu time rekrut..kena la g sorg2x...member xmau pegi lg... -_-"

Jna marcello said... Reply To This Comment

Na kena ambek taw ni hihi ;D

hazwan hairy said... Reply To This Comment

kalau lmbt g nk khwin g amik skrg blh gak kan?ok nk pegi..ahha

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

klu ayut duk sabah,leh pg sekali :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...