-Kawan Aku-

Disember Kembali...

Assalamualaikum...


Alhamdulillah aku masa diberi peluang merasa bulan Disember. Sebenarnya masa masuk Disember selalu malam-malam akan ada la aku buat benda-benda.Tapi kali ni sampai terlupa dah masuk Disember. Rasa malam 1 Disember tu tido kegembiraan sebab layan kemenagan Harimau Malaya la kan.hahaha. Apa la sampai terlupa rutin tahunan. Takpela janji entry untuk Disember tetap ada. Aku tengok-tengok balik entry -December- dengan -December datang lagi- macam kelakar pon ada.Fenomena yang berbeza berlaku dalam masa setahun.Sangat meninggalkan memori jela semua tu.

Bila dah ada 2 entry Disember campur yang ni 3 entry Disember bermakna dah 3 tahun blog ni wujud.Daripada 2 entry sebelum ni pon boleh nampak perubahan yang terjadi dalam berblog.hihihi.Sangat tak tahu untuk berblog waktu dahulu.Mengenang kembali.Usia juga bakal bertambah bukan hanya usia blog yang bertambah.Moga perubahan usia seiring berubahnya segala kekurangan diri yang ada.



Alhamdulillah.
Kini engkau menjelang kembali dengan seribu harapan yang bertaut.
Tanpa sedar kau menjelma.
Membuatkan diriku tersenyum tanpa terpaksa.

Kini aku berteman bila engkau menjelma.
Bersama mencipta impian.
Bersama mencipta harapan.
Moga akan datang,
Di saat engkau menjelang,
Sebuah sejarah akan ternoktah.


Disember.
Tibanya kau ku nanti.
Moga pergimu aku tak tangisi.
Harap pergimu memberi seribu erti.
Untuk terus berubah bersama hati.
Agar aku tidak 'mati'.





^__________^










24 pesanan buat ayut :

lady sanchez said... Reply To This Comment

ayut...akak nak cbuk cket... apa benda-benda yang ayut buat tuh... ^_^ ngee...x der lah gurau gurau jer... it's your secret kann... takkan nak reveal pulak...

Aishah Jahirah said... Reply To This Comment

moga kita semua berubah menjadi lebih baik...:)

ummuaidan said... Reply To This Comment

OOO..dah 3 thn yer usia blog ayut...moga2 bertambah hebat & matang akak doakan...
semoga disember memberi seribu kenangan indah yer..

aisya said... Reply To This Comment

3 tahun dah ye? lama tu.. =)

Cik Nur said... Reply To This Comment

bermakna betul disember bagi ayut eh.. :)

apapun, syukur kehadrat ilahi, kita masih diberi peluang untuk terus berdiri di bulan disember ini...

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

tunggu januari tiba *,*

done astro :D

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

hihi, tak sbr dec nanti ea..hihi..

tekan2 fear factor =)

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

tahniah dh 3 tahun berblog rupanya

Mimie said... Reply To This Comment

Selamat dtg Disember

hnahdy said... Reply To This Comment

xsabar tunggu tahun baru

Wana Owen said... Reply To This Comment

my fave month!!=)

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

dah lama usia blog ayut yer..

aaron tak kuaq pon...

syiela said... Reply To This Comment

dah 3 tahun.. moga terus hebat dlm bunia blog

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

wah dh lama jugak ye berblog, tahniah!

Remy hazza said... Reply To This Comment

december dlm kenangan....... tapi remy suka december... nak tahu kenapa??? tunggu.....

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

selamat bertambah usia ayut...eh2 silap selamat bertambah usia blog...

miz ruha said... Reply To This Comment

dah 3 tahun ye...
selamat datang disember.. :)

Noraim said... Reply To This Comment

disember ni nak kawen eh? hihi.

nik ros said... Reply To This Comment

wah...3 tahun dah berblog.lama dah tu :)

izan mama mia said... Reply To This Comment

wah..suke dgn perenggan akhir tuu

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

welcome december ....wah dh 3 tahun yer..lama tu

azizah :) said... Reply To This Comment

pejam celik pejam celik dah disember tak lama lagi januari..banyak benda kena perbaharui perbaiki..moga disember akan dtg beli 1 kehidupan yg baru bagi ayut n jijah..weee~~

Kancil 8349 said... Reply To This Comment

lamanya sudah...tuanya kalau macam tu

caliph shuriken said... Reply To This Comment

owh, kira ni anniversary ketiga blog laa kn ^^

*sy pnah terlupa anniversary kedua blog sy.. dh lepas beberapa bulan baru sedar pkara ni, erkk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...