-Kawan Aku-

(Video) Surah Khafi dan Surah Yaasin

Assalamualaikum...


Semalam ada kongsikan tentang sedikit kelebihan Surah Khafi dengan Jumaat kan?Harini nak kongsi pulak dengan korang semua satu ceramah Ustaz Azhar Idrus Part 5 berkaitan dengan Surah Al Khafi.

Sekarang memang satu yang biasa kita dengar dan melihat pada malam Jumaat akan ada bacaan Yaasin.Betulkan?Takde masalah.Tapi mengikut ceramah yang Ustaz Azhar Idrus ni,dia cakap sunatnya bacalah Surah Al Khafi.Sahabat dahulu lebih menyatakan mengenai Surah Khafi.Surah Yaasin tetap boleh baca tak salah.Dengar Jom ceramah di hujung minggu!




Sambungan ceramah ni best.
Cerita pasal kifarah guna sesuatu kat surau.
Haaaaa....
Baik tengok.
Aku pon baru tahu.
Jom tambah ilmu!
^__^





12 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

banyak manfaatnya.. insyaAllah boleh amalkan...

Remy hazza said... Reply To This Comment

ayut...thanks for sharing.....

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

xleh tgk la ayut..line slow kot

miz ruha said... Reply To This Comment

tak leh tengok plak video tu...

izan mama mia said... Reply To This Comment

sk dgr ceramah ustaz ni

shidaR said... Reply To This Comment

kalau dr dulu ade pendakwah mcm UAI kan yoke's..sng nk bljar bab2 agama ..shida pon suka :)

shidaR said... Reply To This Comment

kalau dr dulu ade pendakwah mcm UAI kan yoke's..sng nk bljar bab2 agama ..shida pon suka :)

cik nana said... Reply To This Comment

adesss tenet tak laju tak dapat nak tgk video -_-'

Remy hazza said... Reply To This Comment

thnaks kerana berkongsi....

iietamalek said... Reply To This Comment

betul tu, seelokeloknyer baca surah alkahfi ari baca yassin..surah yassin ni boleh baca harihari tidak ditetapkan hari bile yg perlu baca surah yassin...

iietamalek said... Reply To This Comment

betul tu, seelokeloknyer baca surah alkahfi ari baca yassin..surah yassin ni boleh baca harihari tidak ditetapkan hari bile yg perlu baca surah yassin...

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

xdpt tgk la plak video ni... tp akak mmg sk UAI ni bg ceramah :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...