-Kawan Aku-

Apa ada dengan persahabatan? (10) !!Senyuman!!

Assalamualaikum...




Dengan adanya sahabat
Aku mampu tersenyum
Kadang-kadang
Engkau tidak berniat untuk membuatkan aku tersenyum
Tapi sebenarnya
Engkau telah membuatkan aku tersenyum...




Aku tersenyum
Dengan adanya kamu
Sahabat!


Adakah engkau jua begitu?
Aku mengharapkan aku mampu buat engkau tersenyum
Aku mampu membuat dirimu ceria
:)


38 pesanan buat ayut :

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

bahgia memiliki shbt sebegitu.

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

ewahhh...manis melecas senyuman dia hihihihihi

fieda said... Reply To This Comment

senyuman mapu buat hati yg lara jadi ceria kan..

ayut said... Reply To This Comment

@nuyui a.k.a miss YUI sgt Yui :) ayut bt Yui senyum2 tak?hihihi

ayut said... Reply To This Comment

@Mrs Lurve hihi..senyum kerna ada sahabat mcm kamu :)

ayut said... Reply To This Comment

@fieda betul tu kak fieda..hari2 mcm epy je..padahal senyum je.meh kite senyum ea kak fieda :)

nur anis said... Reply To This Comment

seronok dapat sahabat yang buat kita ceria..:)

Yana Aina said... Reply To This Comment

sahabat adalah segalanya :)

cik Lilis said... Reply To This Comment

senyum, tak perlu kata apa apa ~

ayut said... Reply To This Comment

@nur anis betul..sgt sronok :)

ayut said... Reply To This Comment

@Yana Aina dgn shbat mcm2 ada :)

Dylla Abas said... Reply To This Comment

sahabat la org yg paling hampir dgn kita selepas keluarga kan..jadi,senyum la dgn adanya sahabat di sekeliling kita :)

ayut said... Reply To This Comment

@cik Lilis =)

ayut said... Reply To This Comment

@Dylla Abas =) tak dinafikan ayat tu..

azizah :) said... Reply To This Comment

aku pun tersenyum dengan ada kamu sahabatku ayut :)) moga persahabatan kita kekal selamanya :)

Deq's Qienz said... Reply To This Comment

frenz never ends walaupon jauh terpisah..heeehe

deno said... Reply To This Comment

senyum sokmo org ganu kata.. hihik :)

eintan nurfuzie said... Reply To This Comment

cik en de mslh.. kereta cik kn pecah.. so buat ms ni cik en settlekn dulu hal cik en..sory byk2

Masz Sidek said... Reply To This Comment

seronok ada sahabat yg mampu membuat kita tersenyum...

p/s : ha'ah kucing sy tu nama dia teteh sbb dia putih... ;p

ros_reeza said... Reply To This Comment

Salam perkenalan :)

dengan senyuman, boleh melembutkan hati yang panas :)

ummuaidan said... Reply To This Comment

senyum sampai ketelinga che ayut kita..maklumlah dpt byk kwn..mkn byk popia..kaannn..heheh

Myra Jay said... Reply To This Comment

Bila kita ikhlas memang kita akan rasa bahagia ;D

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) mekaseh jijah..cyg kamu byk2.hihihi.insya Allah..persahabatan ini akan kekal:)

ayut said... Reply To This Comment

@Deq's Qienz yup..ad btulnya :)

ayut said... Reply To This Comment

@deno haha..btul tu deno..senyum je tau.berkawanlah..nnt leh tersenyum slalu.. :)

ayut said... Reply To This Comment

@eintan nurfuzie la..ye ke..pttla lame xnmpk cik en jln2..smga smua ye baik2 ye cik en :)

ayut said... Reply To This Comment

@Masz Sidek mmg best :) comel je kucing tu td tgk..bulu dy pendek2 rsa ye tu sbb nmpk kurus.hihihi

ayut said... Reply To This Comment

@ros_reeza btul..mrah pon tak jd mrah..borak2 gan kwn,gelak2 ckit..ilang dh marah :)

ayut said... Reply To This Comment

@ummuaidan hahaha..ummuaidan ni..adehh..popia mmg byk pon mkn ye..tu tsenyum je tu :p dh siap masak buka ke kak?

ayut said... Reply To This Comment

@Myra Jay ikhlas itu kdg2 terserlah dlm senyuman :)

Muhammad Saiazuan Norhalik said... Reply To This Comment

ada kawan bestttt :D

ayut said... Reply To This Comment

@Muhammad Saiazuan Norhalik :) btul..best kan..

Adylia Qarissa said... Reply To This Comment

senyum seindah suria yang membawa cahya..senyumlah dari hati..dunia pon berseri ;p

-meeSUPERGIRL- said... Reply To This Comment

sahabat ad mcm2 pngai . ye mereka boleh buat kita senyum . tapi semasa kita tengah duka , ad yg tak tampilkan diri . hum . susah nak cari sahabat sejati :)

caliph shuriken said... Reply To This Comment

^_________________^

shida'R said... Reply To This Comment

ayut tomey :)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

alahaiiii manis betoi la senyuman ayut ni... rs cam baby lak nak picit2 pipi.. hihii

Cendol said... Reply To This Comment

aku tersenyum melihat kamu tersenyum.seolah olah senyum padaku!eh hehehe puitis tak ayat cendol ?hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...