-Kawan Aku-

Pemberian...

Assalamualaikum...



Anda bagaimana?


Insya Allah.
Mudah-mudahan mendapat manfaat.
Tapi
Janganlah bila sedekah je fikir nak manfaat.
Dah fikir nak pahala terus.

Tak mau ea.
Kita memberi niat kerana Allah.
Kita memberi kerana kita mampu
Kita mahu berkongsi
kepada orang yang lebih memerlukan.
Takpelah
Yang lain Allah lagi Maha Mengetahui.

Ala tak susah lagipon kan?
macam ayat kat bawah ni



boleh kan?
yang pasti memberi itu dapat menggembirakan pihak lain
nanti akhirnya kita pon rasa happy!
Diri akan sentiasa positif walau apa pon terjadi!



[picture source:google]



sangat happy bila dapat gembirakan orang lain walaupun hanya dengan sekecik-kecik bantuan!


5 pesanan buat ayut :

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

toi tu..snyum pon dah kira slh stu sedekah..

azizah :) said... Reply To This Comment

banyak manfaat bersedekah ni.. jijah pon cuba amalkan bersedekah..selain mendapatkan rezeki anak.. InsyaAllah..

Prettywrite said... Reply To This Comment

betull..bila bersedekah n dapat buat org lain happy rasa perasaan tu lega sangat..taktaw nak express..Allah punya kuasa..setiap kebaikan dibalas ktenangan..:)

Wanieys said... Reply To This Comment

banyak manfaat dan kebaikan yg kita akan dpt bila bersedekah :)

caliph shuriken said... Reply To This Comment

selamat beramal ^__________^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...