-Kawan Aku-

Salam Ramadhan: Aktivitiku saat di kampung!

Assalamualaikum...


Entry cepat dan padat!hahahaha
Biar gambar menceritakan...adehhh..





aku tak sempat lagi nak ke tempat korang
tak sempat lagi nak publish komen..
tengah servis umah sekarang ni.
Ni jela balik umah ye
Ni baru luar umah..dalam belum lagi -_-"
Kalau esok tak sempat
Hari isnin aku datang ea..
maaf banyak2..
lagi2 untuk masuk bloglist sahabat ramadhan tau!
komen ada tu tapi tunggu aku ke tempat korang baru aku publish ok!

love alls..
Salam Ramadhan!
Hari ni hari pertama kita berpuasa..
 :)


9 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

wah.. ada juga aktiviti sempena ramadhan ni yer...hehe

selamat berpuasa ayut!

fieda said... Reply To This Comment

wah..dah mcm nk raya ni..

Badrina Ibtisam said... Reply To This Comment

Salam Ramadhan :)

shida'R said... Reply To This Comment

amboiii rajin ank dare nih heheee ;)

MaMa Rey said... Reply To This Comment

pas ni bagi tengok kat dlm umah..mesti cantik ayut hias utk raya nanti kn..;)

Prettywrite said... Reply To This Comment

dah kemas2 untuk raya eyh..:)

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

wah..da start busy eh

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

besh dia blk kg ya.

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

ni kg ayut ek.. bestnya.. kat mana ni?

selamat berpuasa jugak :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...