-Kawan Aku-

Hantaran Bakal Cikgu!

Assalamualaikum...


[google]


Mohon jangan salah tafsir wahai bakal-bakal guru sekalian.
Bergurau untuk mengingatkan!


Hantaran buat bakal cikgu bukanlah semua macam tu kan?Semua tu ikut kehendak pasangan itu sendiri.Kalau yang melibatkan keluarga, tak salah kalau dibawa berbincang semua tu.Kita yang menghadapi kehidupan selepas kahwin kan?Mereka hanya risau akan nama baik.Bila pandai mengatur,pasti boleh jadi teratur.Hantaran itu pon sebenarnya untuk majlis kan.Ikutlah kemampuan bila minta hantaran tu.Kata orang beringat-ingat sikit.

Siapa pon kita,keberkatan itu yang patut kita carik.
Bukan hanya peringatan buat mereka tetapi buat kalian semua yang bakal mendirikan rumah tangga.



p/s: Nasiblah lelaki!hahaha.
Autopublish!









25 pesanan buat ayut :

Wana Owen said... Reply To This Comment

wakakakka...tapi kira reasonable lagi apa yang perempuan tu mintak..kan?=p

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

i terasa noks...i xminta tinggi..12k ckp kot.hahahaha. :P

izan mama mia said... Reply To This Comment

kalau sungguh gtu..jenuhlah nak minang cikgu..hihihi

ummuaidan said... Reply To This Comment

mahal yer hantaran cikgu2 dari dlu sampai sekarang..hmmm

Jna marcello said... Reply To This Comment

biar bersedehana asl kekal lama In shaa Allah ;)

miz ruha said... Reply To This Comment

comel aje kucing di situ.... >.<

nur anis said... Reply To This Comment

amboi..hihi

cik nana said... Reply To This Comment

boleh ajeee asalkan yang laki nye mampuuuu. haha

Remy hazza said... Reply To This Comment

kasihan kat lelaki kan..... so kena pilih yg setaraflah maknanya.... he3

azizah :) said... Reply To This Comment

hehe dunia makin canggih..harga barang mahal...ape2 pon jangan terlalu desak lelaki.. kang alamatnya anak dara tua pulak..hehe

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

haha 10k ok lagi tu....ada jugak org zaman skang yg mintak sampai 20k...adeh...kopak2

Noraim said... Reply To This Comment

hantaran ni terpulang kat ayah perempuan kan? tak usah la letak tinggi3 kang tak kawen jgk anknya nnti. kehkeh.

hnahdy said... Reply To This Comment

suka sangat.haha

aisya said... Reply To This Comment

agak2 kalau minta hantaran porsche sebijik dpt tak? hahaha!

iietamalek said... Reply To This Comment

hahaha..lawaklawak

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

sian lelaki.. hihi

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

ok lah tue bakal cikgu..ini apa kes keje cashier je dkt giant, minta hantaran smpai RM13k, kalo nak kurg pun xleh bg kurg dr RM10 k.. aiyoo..spm pun sedih..

p/s: mcm kisah benar pulak kan ayut hahahahaha...

PinkUmmi said... Reply To This Comment

kire ok pe cikgu mintak mahal2.....belajar pun tggi...nih de org skola xabis keje bese je pun mintak hantaran tggi jugak....skang nih xleh nak kata org berkerjaya bagus nih hantaran tggi.

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

sian lelaki..hoho

ayut said... Reply To This Comment

@Eca Dwinky Asha hahaha...ckup dh tu...ngada ea tinggi2x..puk baru tahu.. :D

ayut said... Reply To This Comment

@Mrs Lurve btullll!pernah gak rasa mcm.."aik,keje gitu pon hantaran belas ribu..tak agak2x" :)

ayut said... Reply To This Comment

@PinkUmmi btul PU..klu yg berpatutan tu ok la kan..mmm

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) yunk..tang ank dara tua tu setuju..hihihi :p

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) yunk..tang ank dara tua tu setuju..hihihi :p

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

@ayut hahaha...ikut dia la nak bgi berapa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...