-Kawan Aku-

Kenape Gambar Akaun Nuffnang ni?

Assalamualaikum...




Gambar akaun Nuffnang aku jadi macam gambar yang dapat dilihat di atas itu.Hilang sudah gambar comelku.Opss!Lepas tu nak tukar nape button ye tak boleh nak di tekan.Aku dah klik-klik tak boleh jugak.Eh?!Pelik sungguh.Nak kata line internet lambat,berbulan jugak macamni.Aku salah tekan ke apa ye?



Aku yang tak boleh nak paham ke ada masalah di mana-mana?
Korang punya akaun jadi macam aku ke tak ek?
Pelik!




17 pesanan buat ayut :

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

sama mcm ayut juga..apa kes ni

eintan nurfuzie said... Reply To This Comment

tenet problem kot.. so far cik en check cik en punya ok je

ummuaidan said... Reply To This Comment

sori yut akak tak tau, tak dpt tolong..baru jer nuffnang nie....

Eiqa Almond said... Reply To This Comment

Hari tu eiqa pun kena mcm tu jugak..
Lepas beberapa hari tu dah ok balik da.. :)
Nnati cuba la lagi..
Dia saja nak manja2x laa tu.. :P

PinkUmmi said... Reply To This Comment

sama mcm akaun nuff akak la dik...

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

hari tu mcm tulah skng dh ok pulak !

hazwan hairy said... Reply To This Comment

xde problem lagi..hehehe

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Mieya punya okey je? PELIK jugak nie.

miz ruha said... Reply To This Comment

sama macam ayut... gambar lesap...
sapa curi??

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

sy belum register nuffnang lagi...jd tak dapat nak agak permasalahan ni....tapi kalau setakat gambar profile hilang takpe lg kot...jgn details akaun hilang sudahlah....

azizah :) said... Reply To This Comment

refresh balik boleh jer.. kdg2 nuff ni sedikit bengong... sekejap je tu k..

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

Klu line slow akak jd jg....tp xslalu la...myb sbb line

aisya said... Reply To This Comment

same la.. tp internet mmg tgh slow skrg.. sbab tu kot.. tak sure lah.. huhu

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

rasanya ok je yui tgk..

nik ros said... Reply To This Comment

tak penah klik tuk tukar pic.so tak tahu kenapa.

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

akak pun xtau sbb akaun nuff akak mmg xpnh ltk gambar... :-)

caliph shuriken said... Reply To This Comment

yup, akaun sy pun pic jadi cmtu, huh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...