-Kawan Aku-

Revolusi Universiti Malaysia Pahang(UMP)!

Assalamualaikum...



Universiti yang berasaskan/tunjang utama kepada bidang kejuruteraan.
Universiti yang semakin pesat membangun dan terus berevolusi setiap hari.
Universiti yang banyak membuat penyelidikan dengan kelengkapan yang membanggakan.
Universiti yang mementingkan 'hands-on'/praktikal sewaktu belajar.
serta Universiti yang menerapkan Soft Skills dalam setiap mahasiswa/mahasiswi.


.
.
.
v

UMP Kampus Gambang

Daripada takde dewan besar,sekarang ada Kompleks Sukan besar.Daripada tak boleh grad kat dalam Universiti,sekarang dalam ni la tempat naik pentas terima scroll.Batch akula yang 1st dalam merealisasikan keadaan tu.Batch 07/11.
Sekarang dah jadi Alumni dah.
^___^


Daripada hanya ada sebuah kampus kecik di Gambang,sekarang berdiri tegap sudah sebuah lagi kampus di Pekan,Pahang.Semakin banyak prasarana yang disediakan.Semuanya kelebihan yang bakal diterima oleh pelajar-pelajar UMP.

.
.
.
v
UMP Kampus Pekan

Mungkin sekarang ada lebih banyak perubahan yang berlaku.Harap bakal-bakal graduan berjaya dunia akhirat yer.Dekat Kampus-kampus macamni la korang semua akan belajar untuk hidup.
Tidak kenal,maka tak cinta.
Kalau tiada kesusahan,tiada la kejayaan.

Lumrah sewaktu belajar pasti ada dugaan dan rintangan dengan keadaan sekeliling.
Belajarlah
Memang itu tujuan kamu ke sana.
^_____^



p/s:Rindu untuk belajar menjelma.cane ni?huhuhu


13 pesanan buat ayut :

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

rindunya zaman study dulu. hehehe

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

boleh smbung belajar ag...

Jna marcello said... Reply To This Comment

bestt nyee dapat sambung belajar ;c

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

akak tak masuk U..

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Hujung bulan nie, Mieya akan kembali belajar. yeay !

Ujie said... Reply To This Comment

Haha...betul..kalo rindu sambung master.

Akak pulak cuma rindu nk huha dgn kwn2..^__^

azizah :) said... Reply To This Comment

ayut rindu yer zaman belajar..takpe boleh sambung belajar lagi..hehee

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

Perubahan yg baik.....

4feet8 said... Reply To This Comment

kali terakhir ke kampus pekan tu 2011..masa tu byk lagi kawasan kosong..dah penuh ke sekarang?

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

sambung study lg la ayut :-)

cik nana said... Reply To This Comment

rindu UTM jugak ni. huhu acane? hee

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

pe lagi ayut.. sambung la belajar :-)

ayut said... Reply To This Comment

@4feet8 2011?student UMP jgk ke?same batch kah kite?skrg dh makin cantik..byk bagunan dh siap..last aritu pegi pon tak secantik skrg..skrg tgk dr laman web u jer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...