-Kawan Aku-

Spontaneous Thursday !!Andai kau Kawan!!

Assalamualaikum...






"Kalau betul kau kawan,
Apa pon orang cakap pasal aku,
Pasti kau tetap akan datang pada aku.
Walaupun bukan untuk mendapat kebenaran,tapi kau datang untuk meneman"

22 pesanan buat ayut :

ummuaidan said... Reply To This Comment

betul..kawan adalah teman...

azizah :) said... Reply To This Comment

betul.. bila berkawan tak kesah buruk dan baiknya walau apa pon org cakap tentang kawan kita lagi satu tu..

cik Que said... Reply To This Comment

betul3..kawan ketawa sng cari..kwn nangis ssh nk cari..

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

betul 2..done inti

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

untung punya kwn sebegitu.

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

a'aa sahabat akn sentiasa bersama kita

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

so true!

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said... Reply To This Comment

selamat tengah hari ayut... heee...windu kat ayut dah beberapa hari tak singgah... kawan lain, teman itu lain, sahabat itu pown lain...kalau dapat seseorang yang ada ketiga-tiga package nih, kitalah orang yang paling bertuah kan?

Zevin said... Reply To This Comment

Sekarang tu tak ada kawan yg sejati, jangan 100% percaya pada kawan.
Kawan tu terkadang mematikan.

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

berkawan biar beribu kan

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

yeah btl, kwn dikala susah dan senang

hazwan hairy said... Reply To This Comment

kwn2 pengubat hati..wahhh..ahha

syiela said... Reply To This Comment

setuju!

cik nana said... Reply To This Comment

i'm coming i'm coming ! ngeee ~

Remy hazza said... Reply To This Comment

itulah kawan sejati namanya.....

Jna marcello said... Reply To This Comment

Na stuju sgt...itu laa sabahat better be ugly face rather than be pretty liar

Misz Mieza said... Reply To This Comment

Kawan yang betul2 kawan sukar dicari..

aisya said... Reply To This Comment

betul2.. dan kwn jugak kalau berselisih faham ni mcm mana pun akn baik jugak.. =)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

betul tu...kawan sejati pasti ada rasa kasihan dan ingin menolong kawannya yg dalam kesusahan...walaupun kdg2 dia tak mampu tapi niat dia dah ada....

Mimie said... Reply To This Comment

betullll..sush nk cri kwn yg betul2 kwn skang nih...seng sme2, sush ilang ntah ke mana

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

nk cri kawan yg betul2 kawan..amat payah!.serious.

miz ruha said... Reply To This Comment

itulah yang digelar kawan sejati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...