-Kawan Aku-

Lagu Doa Dhuha!

Assalamualaikum...





Di pagi Isnin ni nak kongsikan untuk kita bersama Doa Dhuha.
Doa Dhuha ni adalah nyanyian daripada Kumpulan Nasyid UNIC.
Lagu atas ni setiap kali main-main handphone dengan anak sedara kat rumah kakak mesti dia akan bukak sambil nyanyi-nyanyi.Alhamdulillah.
Cara mendidik zaman sekarang ni pon memang kena advance kan?hihihi..
Bawah ni ada letak Doa Dhuha serta maknanya.
Jom hayati dan kita baca sama-sama

 Bismillahirrahmanirrahim...




Amin...


Selamat bekerja semua!
^_____^



p/s: lambat cikit ye ke tempat kawan-kawan



18 pesanan buat ayut :

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

jom pegi solat dhuha..

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said... Reply To This Comment

thanks for sharing ayut...lagu tu memang bagus... memudahkan kita mengingati juga... ^_^

sama-samalah kita ayut...selamat bekerja... ^_^

miz ruha said... Reply To This Comment

bagus buat lagu macam ni... secara tak langsung kita boleh hafal doanya...
dengar kat tvalhijrah ari tu...

nur anis said... Reply To This Comment

thanks sharing ayut,..:)

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

nice sharing ayut

PRINCESS FARISHA said... Reply To This Comment

singgah sini nak jemput join segmen : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/11/pencarian-bloglist-musim-1-diari-farisha.html

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

tq share ayut..

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

amin2 sama2 kita

syiela said... Reply To This Comment

aamiin.. menghafal cara lagu sangat senangkan

Remy hazza said... Reply To This Comment

thanks for sharing.......
ilmu akhirat utk kita semua....

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

kalau hafal cara lagu lg mudah ingat

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

done colgate

azizah :) said... Reply To This Comment

Alhamdulilah baguslah..mendidik anak2 dr awal... kita pon boleh hafal doa ni..

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

thanks sharing ayut ;-)

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

eca da dgr lagu ne :D

Secrets of A Teenage Girl said... Reply To This Comment

bgus bila ada lagu ni kn.. sng utk dihafal ;)

AyuIdayu said... Reply To This Comment

jom dhuha!! nice..tq sharing.. www.ayusihatanggun.blogspot.com

AyuIdayu said... Reply To This Comment

nice..tq sharing..jom dhuha! www.ayusihatanggun.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...