-Kawan Aku-

Wordless Wednesday(40) !!Hasil menabung!!

Assalamualaikum...




27 pesanan buat ayut :

:: Mrs.Eady :: said... Reply To This Comment

wow!

ummuaidan said... Reply To This Comment

wah banyaknyer syiling..wat byr tol mudah tu..

s h a said... Reply To This Comment

ayut...nak cket.hehe.beshnye.jom menabung. :)

LiYa HaNiF :: said... Reply To This Comment

byk gak ni...

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

akak pun menabung jugak..tp menabung duit 50sen sahaja..hehehe..best jugak bila tgk hasil tinggi mcm bukit (tipu sgt mcm bukit) :D

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

sampai tak seratulimapuluh juta?hahaha ~ :P

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

wahh...bestkan bila dh byk mcm nie, akak pun kumpul jgk...sj suka2

izfanora said... Reply To This Comment

dah banyak tu ayut.. za kt bilik ni ada tabung, tapi tak guna pun. duit tu masuk dlm mangkuk lg senang. hubby pun ikut perangai sama.. haha.. itu pun klu dia rajin.kalau tak, mmg dia sepah2 je atas meja.. :P

azizah :) said... Reply To This Comment

sikit2 lama2 jadi bukit..menabung la lagi :)

Fauziah Mohamad said... Reply To This Comment

sikit2 lama2 jd gunung...bagus2

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

sikit2 lama2 jadi bukit kan hehehe

ayut said... Reply To This Comment

@ummuaidan hihihi...ke situ skali kak nor fikir kan...ni tak sampai ye ke tol..nek motor tak kena bayar dh..hihi ;)

ayut said... Reply To This Comment

@Nursaila Norman 50 sen klu dh seminggu byk tu kak... ^^ blhla bukit jgk..bukit rendah :p

ayut said... Reply To This Comment

@Eca Dwinky Asha ala eca...mne nk smpi juta yer...tecikkk je haa tabung yer...nk tabung bsar la Eca..nnt leh smpi juta :p

ayut said... Reply To This Comment

@Mrs Lurve ni pon mmg suke2x je pon...trasa berat dompet dgn syiling trus je msuk tabung :)

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

Tukau ngan kedai mamak ini ..sure dia nak punya..hehehehhe

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

banyak tue

cik nana said... Reply To This Comment

hebat ni. kite tak rajin nak kumpul syiling tau. huhu. tapi adik yg kecik suka syiling buat main mainan kuda rm50 kat kedai. ekeke

Cik Nur said... Reply To This Comment

apa yg nur nampak...
comel tabung tu..
heee.. :)

Misz Mieza said... Reply To This Comment

Banyak syiling.. Tukar kat kedai2 runcit mesti dorang suka tu.. =)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

wah mcm comel plak tabung tu....

Lissa LaLissa said... Reply To This Comment

baaaanyaakknyaa~ >.< mintak sikit., hehehhehe

Knor said... Reply To This Comment

banyak syiling..cute tabung tu..

Dylla Abas said... Reply To This Comment

my tabung kaler hijau si katak...tetiba..huhu :p

p/s : tabung tu susah betul nak penuhkn..

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

banyak hasil tu hehehe

Remy hazza said... Reply To This Comment

sikit2 lama2 menbukit....skrg remy menabung syiling baru jer......

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

akak nak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...