-Kawan Aku-

(Gambar) Musim Sejuk di China!

Assalamualaikum...


Selamat Pagi!
Semalam petang sampai pagi tadi bumi Petaling Jaya di basahi dengan hujan tanpa henti.Memang tido tak sedar dah malam tadi.hihihi.Hari jumaat pulak arini.Bangun pon lambat je pergerakkannya.Sabar jela.Ni baru hujan.Agak-agak kalau salji yang turun memang beku kot.huhuhu.

Harini nak kongsi gambar!
Disebabkan kerja aku ni melibatkan orang daripada China,kadang-kadang aku gan supplier ni chatting-chatting la.Hari Rabu lepas dia share gambar China tengah bersalji.Putih hitam jer aku tengok kot gambar ni.hahaha.Dia cakap sekarang kat sana memang salji tengah turun tak benti-benti lagi dan sangat sejuk.
Jom layan gambar!









*Serius sangat teruja tengok salji sebab kat Malaysia takde.hihihi*
^__^


31 pesanan buat ayut :

ummuaidan said... Reply To This Comment

Dapat bayangkan betapa nak bekunya kalau kita dok sana..hihihi..yg akak singgah south korea pun blom salji..tp bwh 10degree..dah takleh nak nafas

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

sgt cntik..

careno said... Reply To This Comment

kat malaysia ada salji tipu jer... huhuuhu...

ayut said... Reply To This Comment

@ummuaidan huhuhu..tu lom salji lg kan kak nor...kite rasa sronok je...tp skali pergi sesak nafas bagai agk ye :D

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

nak men saljiii

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

jom ayut kita pegi china...cam best jer...

ayut said... Reply To This Comment

@careno salji tipu tak best...hihihi

ayut said... Reply To This Comment

@Farah Waheda Wahidjom kak farah....! :D

Kella said... Reply To This Comment

terima kasih sudi datang singgah komen di blog ku.. =)
ayu je wajah di tuan rumah...
ai follow u k..

Mayang ABDUL RAZAK said... Reply To This Comment

wah seronoknya dapat berkenalan dengan org luar... at least tau perkembangan negeri depa..

hazwan hairy said... Reply To This Comment

tebal gila salji..klo org mesia p xtahan abis la..haha...tahun dpn nk ke sana >_<

ayut said... Reply To This Comment

@hazwan hairy wah!seronokla nk bjalan ye... :D

Remy hazza said... Reply To This Comment

wah!!! best nyer kalau dpt main salji......

Deqla manjew said... Reply To This Comment

cantik.. tgk gmbr pun dah terase sejuk.. hihihi,..

Lissa LaLissa said... Reply To This Comment

cantikkknyaaa.. >.<

aTieYusof Family said... Reply To This Comment

Cantik nya salji.. bila lah nak dapt merasa main salji? hehe..:)

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

tgk gambar2 pun dah rasa sejuk hehehe

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

wah cantiknya salji.. best kan kalau dpt main salji... hihiii

*lamanya akak xsgah.. header pun dh tukar yer... :-)

azizah :) said... Reply To This Comment

teruja nak main salji tapi tak tahan sejukkkkk!! hee

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

wah sng nak makan cendul atau ABC ni...sauk je semangkuk salji dah boleh buat dah...(eh? mcm salah topik pulak...)

Hanif Idrus said... Reply To This Comment

Sejuknya.....

Nick Nashram said... Reply To This Comment

johor pun kadang2 hujan dari mlm smpai lg..lagi best tido..hahah
bila la nak rasa sentuh salji ni.

nik ros said... Reply To This Comment

kan best kalau dapat rasai salji kan. nampak cantik sgt pemandangan yg bersalji ni

Cik Nur said... Reply To This Comment

cantikkannn...!
Nur pun teruja.. :)

cik nana said... Reply To This Comment

sekali tgk mcm gmbr edit black and white. subhanallah cantikkk..

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

kt mesia ada salji tipu2 jer hihihihi

ros_reeza said... Reply To This Comment

sejukkkk.. hihi.. tengok gambar, macam nak pergi je rasa..

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

shida xnk la g tempat sejuk2 sakit gigi huhuhu..

ayut said... Reply To This Comment

@cik nana kan?time 1st tgk tu pon...eh??edit ke ni?haha

ayut said... Reply To This Comment

@Hatimi Tahirruddin hahaha...tu timi je yg bt... :p

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

bestnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...