-Kawan Aku-

Boarding Pass Air Asia

Assalamualaikum...

Harini Isnin.
Aku cuti!!!
ALHAMDULILLAH...

Ingat senang ke nak dapat cuti sekarang. Cuti dah la tak banyak. Planning. Planning. Planning. 


Ini namanya boarding pass.
Boarding pass ni senang cerita tiket kapal terbang.

Maklumat biasa ada dalam boarding pass nama (wajib sama dengan kad pengenalan kalau tak,korang tak boleh masuk), tarikh berlepas,tempat duduk,masa berlepas,tempat berlepas dan mendarat dengan akhirnya ada booking number.

Macamana nak dapat boarding pass??

Jawapan aku yang selalu beli tiket secara online ni,korang akan dapat booking number. Semasa datang ke lapangan terbang,Air Asia ada kiosk untuk daftar diri a.k.a check in. Kalau tak reti, akan ada staf dia ajar. :) Booking number penting untuk daatkan boarding pass. Tekan-tekan,pastu boarding pass pon keluar. Clap your handhand! :)


Sekarang aku nak berlepas dah. Nampak kan kat atas tu?? Doakan aku ye semua. Moga selamatla semuanya. 

Ok bye!!





6 pesanan buat ayut :

azizah green line said... Reply To This Comment

amboii dia p menghantar suaminya ke KK la..take care ayut

ros_reeza said... Reply To This Comment

Happy holiday Ayut ;)

Ct Noraishah said... Reply To This Comment

bestnya..

ayut said... Reply To This Comment

@azizah green line si suami ue jijah..raya xbalik..dia sruhla dtg...klu x mmg tunggu raya jela...heee

ayut said... Reply To This Comment

@ros_reeza yes...holiday!!!! :D

ayut said... Reply To This Comment

@Ct Noraishah hai sis...best bjalan..xbest duit pon bjalan. Hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...