-Kawan Aku-

Another baby born!!

Assalamualaikum...

Ahhaaa....macam aritu baru je cakap ada anak sedara baru. Ni nak bagitahu lagi ada dapat anak sedara lagi sekali ;p Advance tau adik beradik aku ni.hahaha. Tak terkejar aku nanti :D

Kalini anak abang aku juga. Tapinya abang lainla.hihihi. Untungnya adik beradik ramai macamni la. Meriah ko!!

Baby boy juga.
Nama: Alham Fahman.
Aritu yang ke 19,jadinya ni anak sedara ke 20 :)

Helloooo!!! ;)

Abang....adik nak tengok jugaklaaaa...
Hahahaha.

Sekarang dah masuk 2 bulan. Yeayyy!! Membesar dengan sihat bersama Abang Adam. Haaa...ingat lagi tak korang Adam?? Ni adik dia.  ;)  Dapat dah geng main bola.
Moga membesar dengan sihat sejahtera ye Anak-anak sedaraku. Amin.




7 pesanan buat ayut :

Ct Noraishah said... Reply To This Comment

ramai betul.. meriah betul la nanti bila semua dah berkumpul.

ujie othman said... Reply To This Comment

Alhamdulillah..Tahniah utk Ayut & family! Seronok tau anak sedara ramai. Akak ada 25 org. Tapi bila masing2 dah besar, mcm hilang seronok tu. Dah senyap je sume.

ayut said... Reply To This Comment

@ujie othman betul tu kak ujie..time diorg kecik ni mmg meriah.menangisla.berlarila.pening.tp seronok.hahahaha

Umi Nazrah said... Reply To This Comment

salam singgah.

alhamdulillah, bertambah ummat nabi Muhammad kesayangan kita.

alhamdulillah ;)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

ololoo comel betol ni..

azizah green line said... Reply To This Comment

comel! moga ada rezeki ayut ada anak sendiri

nur anis said... Reply To This Comment

ramainyaaa anak sedara..best..mesti meriah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...