-Kawan Aku-

Salam Ramadhan: Solat terawih

Assalamualaikum...


Harini dah start terawih!Jom pergi terawih!
Bila kelapangan tu,kita pergi ea
Mana tau yang ni Ramadhan terakhir.

hak milik doodle : Wan Hazel


doodle tu ala2 muka aku skit sebab pipi tembam.hahaha
 so aku berkenan,tepek kat sini
dah la nak g terawih,kena gan tajuk.
comel ok!
oklah.
Jom kita kejar dan berlumba-lumba menambah amalan!
Tiada paksaan pasti takkan datang kebiasaan.





Teringat bila time kat kampung,Imam kat kampung tu memang cepat je buat solat terawih ni
Buat 21 rakaat pukul 10 dah abis.
Ha...memang tak terasa la lama ye tu.
Sikit-sikit,lama-lama jadi bukit!
Selamat beramal semua sempena bulan baik ini.



 
[autopublish ni]
Salam ramadhan: Ayut!

6 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

selamat meraikan ramadhan ayut :) marilah kita kumpul pahala banyak2.. bestnya dapat pegi tarawih!

caliph shuriken said... Reply To This Comment

salam ramadhan & selamat beramal ^^

Ikhwan Suhaimi said... Reply To This Comment

Salam Ramadhan Ayut !

Cik Saila said... Reply To This Comment

selamat berpuasa, akak pun try nak penuhkan bln puasa ni dgn terawih :)) sbb thn lps x berapa penuh..

Prettywrite said... Reply To This Comment

21 rakaat banyak tu..kat kampung yana kat masjid buat 21 rakaat..yana tak g..yana g surau jer..11 rakaat jer..9.30 dah siap..kikiki..

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

cpt toi hbs.. kol 10 dh hbs :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...