-Kawan Aku-

Ni main ke apa?

Assalamualaikum...


Berita Kredit: Kosmo!

Pendera: Bapak Tiri, 32 tahun
Didera: Anak tiri
Isteri: ???

Dimanakah ibu sewaktu anak-anak memerlukan belaian dan kasih sayangmu...?



Sekali tengok gambar pertama macam bermain angkat-angkat tu kan.Tapi rupanya mendera.Mentang-mentang dia dah besar.Sesuka hati je kan buat anak orang macam tu.Untung tinggal jaga je.Tu pon tak nak.Payah jugak nak faham manusia ni.Yang mrakam ni pon pelik.Pergi post kat Facebook.Dari post ke Facebook baik terus pergi buat laporan polis.huhuhu.


^____^

30 pesanan buat ayut :

! KIDDOBUTTONS de licious ! said... Reply To This Comment

betol2. tau xpe. mak busy sgt smpai anak dikerjakan.

Wana Owen said... Reply To This Comment

kalo tak bersedia jadi bapa jgn la sampai mcm tu sekali.geram sungguh ngan pelaku ni!

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

hilang akal..

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

nie bukan bapak lagi dh!!!! geram btl tgk aksi nie

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

kejamnya..sedih..rindu haikalyu...hish lelaki ni..

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

bapak budak ni dah ditahan dan dlm siasatan skang ni. rasenye disebabkan mabuk kot. ape la dosa anak kecik yg xtau pape tu kan. geram sungguh!

Mimie said... Reply To This Comment

teruk betul

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

yesh...akhirnya berjaya landing kat kawasan ayut...

Ya Allah... tak der fikiran ke aper orang tu? sungguh-sungguh x bermoral... ye jugak...orang yang dok rakam tu gi la wat laporan polis pown...ni sibuk duk post kat FB... motif?

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

akak xnak tgk ayut...geram la..binatang pon tau sayang n lidungi anak...ni mendera plak manusia ni

Seneorita Baharin said... Reply To This Comment

haishh ada jugak manusia yg xsayang anak kan..sedangkan binatang pun sayangkan anak2nya, ni manusia ada akal fikiran Allah bg tp letak kat mana xtau la..huhu...

cik nana said... Reply To This Comment

yg duk rakam tu pun spesis binatang jugak. dapat rakam rasa bangga. gila.

s h a said... Reply To This Comment

Aritu kes org perempuan.Ni laki plak.Mane hilang kewarasan org skrng ni.Takot je tgk.

Cik Nur said... Reply To This Comment

de tgk semalam..tgk skip2.. xtgk betul2..kasihan...

laki tu, hasus dikenakan hukuman sama macam mana dia buat budak tu..dan tak lupa juga hukuman lagi berat..!

-meeSUPERGIRL- said... Reply To This Comment

yg india tu eh? gila lah . ingat budak tu binatang ke hape

Mayang ABDUL RAZAK said... Reply To This Comment

seram dan sedih le ayut tengok bapak gitu.. walaupun bukan bapak kandung pun.. tengok le budak tu comey aje.. ada hati dia nak pukul kan....

Miss Zahirah said... Reply To This Comment

alaa.. ni bkn bapak ni..
dasar binatang!
dpt laki ni mmg humban laut trus..
sblm tu belasah jantan ni mcm mna dia belasah bdak tu..
bru ramai2 cmpk laut bgi mkn jaws!
grrrr.. geram!

Jasmin Ibrahim said... Reply To This Comment

tumpang tnya....encik B tu navy ek???????? tnya jer...hehe

QA's ~ mamapapa said... Reply To This Comment

ayut...kt fb mmg kecoh psal videoni..tp k'imi blm tgk..rsanya mcm xnk tgk je ;(

azizah :) said... Reply To This Comment

gila la.. benci manusia camni.. kalau taknak jaga anak/belum sedia nak jadi bapa tak payah kawen! hishhh geramm jer..

nik ros said... Reply To This Comment

tak sanggup nak tgk video tu

Jna marcello said... Reply To This Comment

eeeeeeeeee geramnyeee tgk org yg macm ni !!!!!!

Dunia Wilma said... Reply To This Comment

Kesiannya budak tu...
Betul2 tidak berperikemanusiaan orang nie...
Cuba dia kita buat macam tu...
Apa dia rasa...Sedih sangat tengok keadaan macam nie...

Remy hazza said... Reply To This Comment

kejamnyer...sian kat budak tu yg menjadi mangsa..... apasal mak dia dia jer.....
syg sangat kat laki sampai biarkan?

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

habis siapa yang rakam video ni?

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

sape yg amek gambar ni?

ayut said... Reply To This Comment

@Hatimi Tahirruddin ikut cerita macam isteri dia...cuma lepas tu dia melarikan diri...

iietamalek said... Reply To This Comment

ayut, tak snggup nak tgk..ramai yg post kat FB..

zalim sungguh...

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

x snggup nak tgk video ni !

Nieyxzha Hassan said... Reply To This Comment

Sape yang rakam ni..budak lagi tu..siannye

caliph shuriken said... Reply To This Comment

smpat tgk aritu.. dgn budak kecik dh zalim, tu blom pkara lain lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...