-Kawan Aku-

Petua Hati tenang!

Assalamualaikum...





Bila hati tenang,kerja yang kita lakukan boleh dilakukan dengan jayanya.
Hati adalah tunggak utama dalam kehidupan.
^___^






p/s: gambar jari pegang smile tu tak sesuai la...sape tau nape tak sesuai...hihi




 

22 pesanan buat ayut :

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

tak sesuai sbb kuku tu ha.. toi dak?

nur anis said... Reply To This Comment

ketenangan hati sangat penting kan..:)

nasha said... Reply To This Comment

kita tau,sebab kuku dia panjang mcm vampire kan,kan??hehehe..;p

ayut said... Reply To This Comment

@nuyui a.k.a miss YUI iye..anda betul!hihihi.. :)

ayut said... Reply To This Comment

@nur anis penting...sgt.klu tak mmg tak jadi smua keje :)

Ikhwan Suhaimi said... Reply To This Comment

Caranya simple... *persoalannya, mampu kita "manusia" ni buat?? *muhasabah diri kejap.

Nice Info !!

ummuaidan said... Reply To This Comment

bagus petua nie yut..byk orng selau bimbang ttg perkara2 yg akan berlaku dims depan wpun belum tentu dia hidup ker tak ms tuh

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

hati yg tenang buat kita dapat lakukan apa2 dgn baik..cubit2 sini

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

true!!
thanks for sharing :)

syiela said... Reply To This Comment

cepat2 amil wuduk...

** kuku dia panjang

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

didik hati untuk sentiasa tenang... In shaa Allah... ^_^

Mimie said... Reply To This Comment

betul3

Cik Nur said... Reply To This Comment

kuku panjang..!sebab tu xsesuai..

dan setuju sangat dengan kena bersangka baik tu.. sebab hati akan jadi tidak tenteram kalau bersangka buruk pada org atau apa saja kan...

Dunia Wilma said... Reply To This Comment

Wilma suka...
Nice sharing Sis :-)

azizah :) said... Reply To This Comment

sentiasa ingat Allah.. insyaAllah hati akan tenang :)

nik ros said... Reply To This Comment

setuju..mmg petua ni blh buat hati tenang :)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

perkongsian yg baik...

PS: bersangka baik jugak dgn kuku panjang tu...mungkin dia selalu bersihkan dan lalukan air ketika amek wuduk.. :P (haha gambar google tu sebab jadi camtu...)

izan mama mia said... Reply To This Comment

hati yang tenang bt hidup lebih bahagia

cik nana said... Reply To This Comment

jgn pikirkan sgt masalah sambil tu buat benda yg menyeronokkan untuk diri di samping tak lupa mengerjakan suruhan-Nya..

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

Hati akan sentiasa tenang kalau kita sentiasa ingat kepada Allah S.W.T

shidaR said... Reply To This Comment

alamak kuku dia spoill la hahaa :D

iietamalek said... Reply To This Comment

sangat setuju..kadangkadang kite terlalu memikir sangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...