-Kawan Aku-

Masihkah ada?

Assalamualaikum...


Minggu kedua dalam bulan 12.
Status: Menghitung hari.
Harini 10.12.2012.
Keadaan diri: Penat dan tidak bermaya + Mata berat nak tido
Apa yang difikir?




Memikirkan masihkah ada lagi kek harijadi untuk aku?
Berangan!
Kek tu adalah last kek dapat sewaktu harijadi ke 23 tahun.
Ada sesiapa nak bagi kek tak untuk harijadi nanti ek?
Siapalah orang pertama yang akan ucap dan mendoakan aku?

"Aku orang ke berapa ni?"
"Yes,aku 1st.Pakwe ko lambat..hahaha"
Angkat telefon, ada nyanyi lagu birthday.
Angkat fon, ada suara teruja.
Terkenang!

Apabila meningkat usia,masihkah boleh aku merasa.
Tidak mengapalah.
Pasti nanti ada doa buat aku.
Mengharap!

^___^





23 pesanan buat ayut :

s h a said... Reply To This Comment

Mesti encik tunang x miss pny.Family.Kawan2 blog insyaAllah.Tapi kn ayut.Bile dah makin meningkat usia jarang dah beli2 kek ni kn.ye dak?

Ujie said... Reply To This Comment

Paling suka bila dpt surprise bday party utk kita. Pernah merasa masa zaman kat U dulu. Best ada geng sporting. Tapi makin lama..semua tenggelam dlm kehidupan sendiri.

Insya allah..ramai yg mendoakan ayut nnti. :)

azizah :) said... Reply To This Comment

birthday ayut ke hari ni syg..

ramai akan doakan ayut pada harijadi nanti InsyaAllah :)

ummuaidan said... Reply To This Comment

Bila harijadi ayut..bukan hari nie kan..br menghitung hari tu..heheh..
meh akak buat kek spesel utk besday ayut meh..:)

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

mesti lg speacial nti, dgn wish dr tunang tersayang...

iietamalek said... Reply To This Comment

insyAllah pasti ade doa untuk kamu..

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

awl atau akhir ucap tak pntg yg pntg org masih mngingati kehadiran kt =)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

dah makin hampir dgn hari lahir yer.... mesti ada yg bg kek punya kat ayut... :-)

1st birthday sbgai tunangan org ;_)

Miss Zahirah said... Reply To This Comment

kek sedap! blogwalking cni.. ;)

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

Insyaallah pasti ada,,

cik nana said... Reply To This Comment

bila besday ? besday kite pun tak lama lagi ni..kita tukar2 kek nak? hewhew. ke kongsi jela, jimat. ekekeke

Mira Adzlia said... Reply To This Comment

Inshaa Allah psti ada...ntah2 lagi happening drpd yg sblom2 nih... :)

Remy hazza said... Reply To This Comment

happy birthday in advance utk ayut.........
semakin matang usia kita...semakin berlainan cara mengingatinya......

Mimie said... Reply To This Comment

kek coklat...sedapnye

نورعيم said... Reply To This Comment

happy birthday sis!

Cik Nur said... Reply To This Comment

InsyaALLAH..pasti ada...
mungkin kejutannya lagi hebat
dari sebelum-sebelum ini...

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

takpe sy ucap hepi birthday in advance utk ayut...haha...aci tak camtu?

aisya said... Reply To This Comment

insyaAllah, ada tu.. =)

QA's ~ mamapapa said... Reply To This Comment

in shaa Allah ayut..doakan yg baik2 jae dr Allah :)

shidaR said... Reply To This Comment

wahhh befday ayut ke? xtau pon..HB dear :)

nur anis said... Reply To This Comment

insyaallah..mesti ada yang ingat..:)

ayut said... Reply To This Comment

@shidaR lom lg dear... :) tgh mnghitung hari lg... :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

besday ayut ker..bila..HB lalink hikss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...