-Kawan Aku-

Erra,Emran & Aleesya!

Assalamualaikum...



engku emran















[source: Beautifulnara]



[source:Beautifulnara]


Berita Lanjut: SINI

Jangan buat fitnah rakan-rakan.
Cakap banyak salah,tak cakap pon salah.
Ada saje yang nak diceritakan.Adehh.
Sudah cukup sudah.
Cukup-cukuplah kerana setiap perkataan yang keluar dari mulut rakan-rakan sekalian adalah doa buat mereka.
Jangan pernah anaiya orang lain sebab belum tahu esok lusa kita macam mana.
Ingat tu!


Suke sangat tengok kecomelan Aleesya itu.
Secantik mak gitu!
Aleesya jadi anak yang baik ye buat ibu dan ayah!
hahaha
Semoga terus berbahagia dan terus diberi kekuatan buat
Erra Fazira & Tengku Emran sekeluarga!

Dugaan itu memang sentiasa ada
Setiap dugaan pasti ada hikmahnya.
Pasti ada rezeki lain buat kalian.Percayalah!



{gambar semua: google}




8 pesanan buat ayut :

Norzie hany said... Reply To This Comment

Moga jodoh mereka berkekalan hingga ke akhir hayat.Dah besar anak erra,comel pulak tu.

ayut said... Reply To This Comment

@Norzie hany kan kak zie..comel jer.jap je dh 3 taun pon :)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

InsyaAllah.. moga mereka kekal hingga ke syurga.. anak erra ni mmg cantik kan.. :-)

azizah :) said... Reply To This Comment

aleesya memang comey ikut muka erra.. lawa sgt2..

laraz-style said... Reply To This Comment

dah mmg mcm tu la kalau jadi artis ni. tak boleh nak lari dari gissip ataupun fitnah.. sedang kita yang bukan artis pn, ade je orang yang benci..

~~oOpEt~~ said... Reply To This Comment

comelnya :)

PinkUmmi said... Reply To This Comment

bahagia je diorang nih kan....tp tuh pun ada org ckp emran kahwin lain....dunia2

shida'R said... Reply To This Comment

wahh..cantik mcm erra juga ank dia ni.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...