-Kawan Aku-

Apa ada dengan persahabatan? (5)!!Nikmat!!

Assalamualaikum....



Tuhan telah aturkan antara kita,
1 pertemuan ditetapkan 2 hati.
(hati aku dan hati engkau)

Dalam 2 hati diberikan 3 rasa,
SAYANG,KASIH dan KASIHAN.
(aku dan engkau merasakannya bukan?)
Dalam 3 rasa itu diselitkan 4 tujuan,
BERKENALAN,BERTEMAN,BERKAWAN dan BERSAMA.
(berfikir...sangat panjang perhubungan kita untuk terbina kan?)

Dalam 4 perkara itu pula tersembunyi 5 perkataan,
TEMAN BAIK SELALU DI SISI.
(saat ini,aku ada engkau pon ada*tersenyum*)

Dalam 5 perkataan pula tersembunyi lagi 6 impian
SAYANG,KEKAL,SETIA,MENGERTI,MENGHARGAI dan MENGINGATI.
(engkau sangat kuat auranya dalam kehidupan*tersenyum lagi*)

Namun sesungguhnya
Dalam 6 impian itu,tersimpul 7 huruf keramat iaitu
SAHABAT!
(engkau lah orangnya)


sumber: terima kasih sahabat!

Allah adalah sebaik-baik Pencipta
dan 
Manusia adalah sebaik-baik ciptaan-Nya
Bersyukurlah sahabat
Alhamdulillah..!
Wujudnya persahabatan
Kerana wujudnya nikmat hati & perasaan.
Terima kasih,Ya Allah.



sumber kredit to: Facebook
Nak berhubung dengan kawan tapi mahal..?
 -->Cara Mengatasi<--

9 pesanan buat ayut :

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

suka2.. mainnya adalah SAHABAT.

izamin said... Reply To This Comment

semua dalam dunia ni ada hikmah :)

Arina Shamsul said... Reply To This Comment

nice entri dear..:)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

bkn senanng kita nak cr shbt yg susah senang sntiasa bersama...

tp alhamdulillah.. akak ada sorg shbt macam tu... kami dr zaman sekolah hgga skrg... dah 13 thn.. :-)

izan mama mia said... Reply To This Comment

tak dapat bayangkan hidup tanpa sahabat

shida'R said... Reply To This Comment

hehee..7 keramat perkataan tu yg terbaik :)
SAHABAT utk selamanya..

Wanieys said... Reply To This Comment

wah nice la ayut :))

fieda said... Reply To This Comment

yg penting kucing tu mmg comel..hihihi...kak fieda suka entry ni ayut..

azizah :) said... Reply To This Comment

6 impian dalam bersahabat memang sgt2 di perlukan untuk menjadi seorang sahabat sejati :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...