Followerku..

Apa ada dengan persahabatan?(4) !!Kau,Aku!!

Assalamualaikum...

Denganmu aku berasa tenang
Denganmu aku tiada gusar
Aku bisa ketawa
Aku bisa bersuara
Adanya kamu 
Aku menjadi aku

Kau mendengar apa yang aku bisikkan
Kau juga mendengar apa yang aku bebelkan
Kau tetap jua mendengar apa yang aku pekikkan
Adanya kamu
Aku adalah aku

Aku tahu aku hanya tahu membantah
Aku tahu aku hanya tahu berbalah
Namun itulah aku
dan engkau pon sudah tahu.
Sungguh!aku kejam.

[google]

Tanpa bicara
Kau hanya tersenyum
Kerana memang kau tahu 
Aku adalah aku
Sahabatmu!



Mekaseh...!

5 pesanan buat ayut :

Unknown said... Reply To This Comment

aku adalah sahabatmu ayut :) even baru kenal macam dah lama je..

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) heee...tsengeh nmpk gigi dh ayut skrg ni :) ayut sahabat jijah jugak tau!

syakirah izwanie said... Reply To This Comment

Ya, kau adalah kau. Kerana kau menjadi diri kau la aku tetap di sini menerima setiap kekurangan :) Eh? Hahaha

ecadwinkyasha said... Reply To This Comment

a friendship not build by time but it grows by time... :)

ish,apa eca merepek ne?hahaha

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

meh2 sni sahabat,,hhi..

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...