-Kawan Aku-

Hate --> Love !

Assalamualaikum...



[source : google]


Bersabar dengan apa yang kamu tak suka,kerana pasti akan hadir apa yang kamu suka!




Rahsia Allah itu indah
Tiada kata yang mampu diucapkan lagi.
:)






bisikan:
teringat dulu tak suka dapat pasangan tentera,tapi sekarang rasa bahagia pulak dapat navy sebab caring ye lebih..wuhahaha :)


11 pesanan buat ayut :

Reena Kamarudin said... Reply To This Comment

huhuhu. betul! jangan benci sangat, nanti jadi sayang.

Prettywrite said... Reply To This Comment

alolor sweetnya yut..hehe
gitu la kan jodoh ni kita tak boleh pilih2 nak yang gitu gini..dah datang yang tu yang tak suka pun jadi suka..heheh..

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

mula2 xsk lama2 sayang.. :-)

Wanieys said... Reply To This Comment

yup semua tu rahsia Allah S.W.T :))

CikMai said... Reply To This Comment

haii pasangan tentera yea...abe navy?hihihi...kite darat punye

Masz Sidek said... Reply To This Comment

jgn benci sangat nanti jatuh sayang..... hehehehe

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

btol2..masanya aje..

shida'R said... Reply To This Comment

hehee..kita serupa ^_^

azizah :) said... Reply To This Comment

hahaha tu la jangan tak suka sgt..last2 tu yg jatuh cinta! muahaha :p

jaakechik said... Reply To This Comment

kdg2 apa yg kita suka x smestinya baik utk kita. adakala yg kita benci atau x suka tu lah yg paling baik utk kita. sama2 kita renungkan... :D

aimie amalina said... Reply To This Comment

weeeeeeee
betoi
insyaAllah
Allah sentiasa beri yg terbaik utk hambanya
heeee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...