-Kawan Aku-

Sabtu malam bersama Hot FM!

Assalamualaikum...


Alhamdulillah..Selamat sudah kembali pulang ke Petaling Jaya tadi petang
Sakit punggung kot!
hahaha
Sabtu malam adalah malam santai..
Entry pon santai-santai gitu
Betul kan?
Layan punya layan
Nak layan apa lagi kan,mestilah HOT FM
Carta HOT FM two-O bersama Honey Madu.
Tepat-tepat buat entry ni
Kuar lagu Train: Drive by
No.5 ok!
Not bad.
Diorang akan datang Kuala Lumpur.
Siapa tak kenal Train 
Ni tengok video bawah ni


Best tak?
Jom undi lagu-lagu antarabangsa!
Nak undi lagu tempatan carta lain.
Tu Carta 30 ea.


Sesekali kan
Pasni dah boleh rehat-rehatkan diri
Esok nak bagi tengok anak sedara aku la kat korang..
Membuatkan diriku tersenyum sorang-sorang je kalau pegi jumpe diorang ni.
Sabtu malam adalah hari merehatkan diri sebilik!
Jom kita berehat sambil melayan my b.
eh?!
Layan FB...
hahahaha 
Selamat malam semua :)


Mekaseh...!

4 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

hehe dah pegi merongeng petang tadi mesti la kena rehat ayut.. sakit pinggang nek motor lelama..

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) tu la pasal yer...trase lg smpi skrg skit pinggang ye :(

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

alamaakkk akak xkenai la plak.. jarang layan.. hihii

shida'R said... Reply To This Comment

meh..meh ayut buat massage heheee ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...