Followerku..

Waktu..

Assalamualaikum...


Waktu...
Kadang-kadang aku tidak terkejar
Sungguh aku berlari-lari
Aku kelelahan
Aku kepenatan.

Aku mahu berundur
Tapi aku hanya dibenarkan untuk ke hadapan
Jangan pernah ada kekecewaan
Kerana kita sendiri tidak pernah tahu
Apa kesudahan.

[google]

Namun apa yang pasti bersama waktu
Adanya kenangan
Sama-sama ketawa
Sama-sama menangis
Sama-sama membina sesuatu
yang dinamakan
Kehidupan!

Sungguh aku tidak percaya
Kini aku bekerja
Kini aku telah dewasa
Sungguh pantas
waktu membawa ku pergi...

8 pesanan buat ayut :

Prettywrite said... Reply To This Comment

kadang2 rasa nak kembali ke masa lalu saat2 happppy sangat!huhu..

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

betoi tu.. ms sgt cpt brlalu.. kalu blh diundur, akk nk zaman kanak2 dulu... seronoknya, dpt main msk2 la.. nyorok2 la... kwen2 la... hahahaa

Unknown said... Reply To This Comment

semakin bertambahnya waktu..semakin mematangkan pemikiran manusia....

Unknown said... Reply To This Comment

Masa sangat pantas berlalu. Teringin nak jadi baby lagi. Hahaha :D

ayut said... Reply To This Comment

@Prettywrite kan..best je rse :)

ayut said... Reply To This Comment

@IntaNBerliaN tu la kan..men msak2..men kawen2..hahaha :D

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) semakin byk pengetahuan.bljar dr penglaman..btul tu.matang jadinya :)

ayut said... Reply To This Comment

@Sally Yatiey hehe..jd baby trus..tp best time kecik2.tak fikir ap pon :)

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...