-Kawan Aku-

Bagaimana nak gembira?

Assalamualaikum...

Kesedihan kadang-kadang tak dinafikan sentiasa datang dan pergi dalam hidup seharian.
Selagi dinamakan manusia,perasaan itu datang dan pergi.
Andai pandai diri mengawalnya,pasti ia takkan bertandang lama.
Andai diri tak dapat mengawal,bukan setakat diri sendiri tapi mungkin orang lain juga pasti akan boleh terlibat sama.
Pernah alami?

Tak mengapalah.
Bila hidup ada pelbagai warni pasti akan lebih bermakna.
Hari-hari terisi.
Hari-hari pasti kenangan.

Macam-mana nak gembira?


[google]















Berfikirlah ke arah yang positif.
Berjumpa dengan rakan-rakan.
Sibukkan diri anda dengan pekerjaan.
Bersyukur!
Kuatkan semangat menghadapi dugaan.
Berdoa dan bertawakkal lah kepada Allah.
kerana.....

"Allah takkan menguji hambanya diluar kemampuan kita"

Tepek cikit kartun bagi hilang stress atau kesedihan korang tu ea...
Kan nak jadi happy,cer tengok apa dia cakap..hihi

[google]



*autopublish and happy reading,readers!nnt ayut jenguk korang balik yer*
sayang semua!

8 pesanan buat ayut :

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

terima segala ujian yg kita hadapi tu dgn tenang... jgn serabut2kn otak... insyaAllah happy... hihii

Prettywrite said... Reply To This Comment

kdg2 kalo ketawa banyak2 lepastu rasa nak nangis pulak yut..perasaan bercampur baur..hehe

caliph shuriken said... Reply To This Comment

nice sharing..
hepi weekend :)

izamin said... Reply To This Comment

terima kasih ayut :') fizah try buat yea .. :D tq syg ayut

azizah :) said... Reply To This Comment

sentiasa buat2 happy.. padahal dlm hati Tuhan yg tahu...hehe

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) btul..klu jijah sedih meh story mory gan ayut ea..ayut jd pndgr dan pembaca setia :)

ayut said... Reply To This Comment

@izamin syg izamin jgk..tak mahu sdih2 ea :)

fieda said... Reply To This Comment

kena sentiasa berfikiran positif la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...