-Kawan Aku-

(Video)Maher Zain-Number one for me!

Assalamualaikum...



>>lirik<<
Best kan dengar lagu tu?
Aku suke dengar sebab liriknya pasal ibu gitu.
Miss my mom already -_-"
Lagi nak puasa ni...adehh!
Sangat suka lagi bila my bos give CD Maher Zain yang terbaru ni.
Tapi macam biasa CD ni dah duduk kat dalam Persona my b la.
Dalam kereta la jawab ye dengar :)


Maher Zain nak datang Malaysia lagi!
Hari tu beliau datang promote album terbaru 'Forgive Me'.
Kali ni datang ada buat konsert.

Maher Zain 'Forgive Me' Live di Malaysia 2012
Stadium Merdeka
Sabtu 16 Jun 
8 malam

Jualan tiket sudah bermula 25 April lalu dengan harga tiket bermula daripada (tempat duduk bebas) RM78, (tempat duduk bernombor) RM138, RM238, RM298 dan VIP.
dahsyat gitu harga tiket yer.huhu

Mudah-mudahan memberi manfaat buat semua
Sambil berhibur kita mendengar nasihat melalui lagu beliau ok!
Jangan pelik-pelik tau
Cara penyampaian sesuatu nasihat itu kan ada pelbagai cara
:)




*tapi yang ni memang pelik!
ayam pon boleh sepak bola ke?
memang pelik ni







Mekaseh...!

4 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

wah..ayut layan maher zain ni? hehe

fieda said... Reply To This Comment

aritu first time dgr lagu ni kt mania..best jugak..

izamin said... Reply To This Comment

larh ni ke tjuk dia.. hahaha ktinggalan

shida'R said... Reply To This Comment

suka dgr lagu2 maher zain :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...