-Kawan Aku-

Kita dapat sesuatu!

Assalamualaikum...

Sebelum apa-apa hal
Meh sini nak ucap terima kasih bebanyak
dekat

Again??
Yes.Again ye semua.
Kan dah cakap dia baik.
hihihi
Semoga Ferra berjaya dalam SPM tahun ni!
Do your best ok nanti.
Nak tahu dia bagi ap?
Dia bagi ni...
hahahaha..
sekali tengok
'Eh,tu bukan aku la!'
Pipiku agak tembam di situ.oppss!
Semakin sihat.Nak wat cane kan.
Alhamdulillah...


Tapi...
tak tahu nak letak mane.
Tak sempat nak menelek semula space kat blog ni..
Nak buat macamne pon kompius dah
blur kejap! -_-"


Nak letak mane ni ek?





*kena rushing pegi Pesticide Board!keje yg agak leceh menanti sudah..Jom bekerja semua!Yang bercuti tu,selamat bercuti ye :)



Mekaseh..!

7 pesanan buat ayut :

Prettywrite said... Reply To This Comment

alah comei dengan kepala melentok lg tu yut..hehe..
selamat bekerja jugak dear :)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

cantiklah!! bestnya org bg :-)

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

ehh memg comel!

azizah :) said... Reply To This Comment

cantik la ayut... sama gambar dgn header!

Izara4eva™ said... Reply To This Comment

cantikkkk ;)

shida'R said... Reply To This Comment

comel tu ayut :)

ayut said... Reply To This Comment

@shida'R tp tak tahu nk letak kat mne n mcmne :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...