-Kawan Aku-

5 Cara menjadi Rajin!

Assalamualaikum...



Anda pelajar?
Anda malas dan suka tido?
Jangan...
Malas adalah perosak masa depan
Nak elakkan meh nak share gambar ni.



Tak nampak kan doa tu.
Yang ni bagi jelas sikit kat kita semua.
Sebenarnya sesiapa yang selalu baca Al-Mathurat,mesti selalu jugak jumpa ayat ni.




Kita pon yang dah tak belajar kat sekolah ni pon sebenarnya masih belajar
Kita belajar dalam kelas yang sebenar
DUNIA!
Jom jadi rajin!
hihihi

12 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

dulu selalu amalkan masa belajar...hee ni dah tak belajar pon kena amalkan lagi ni..

Rosalia said... Reply To This Comment

good info :)

Wanieys said... Reply To This Comment

nice sharing ayut :))

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) tu la jijah..skrg tepek dh dpn dekstop.nmpk ari2..hahaha

ayut said... Reply To This Comment

@Rosalia kongsi info bersama :)

ayut said... Reply To This Comment

@Wanieys sharing is caring kak waniey :)

Prettywrite said... Reply To This Comment

nak jadi rajin gakkk!payah la..banyak malas dari rajin..hehehe..

PinkUmmi said... Reply To This Comment

bgus share info nih.thanks ayut ;-)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

doa ni mmg patut diamalkan setiap waktu... sbb ada je perasaan mls tu.. hihi

shida'R said... Reply To This Comment

tgah paksa diri juga ni ayut mnjadi org yg selalu rajin..bkn de msa je rajin ^_^

Ummi Iman said... Reply To This Comment

Askm. Singgah sini dr blog i am kelantanese. Tertarik sebab nama Ayut sama dengan nama panggilan adik akak ;) BTW blog yg bagus dan menarik.

Anonymous said... Reply To This Comment

yeah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...