-Kawan Aku-

Hartaku Tersayang..

Assalamualaikum...


Hari ini cuti
Aku nak pergi berjalan-jalan.
Jom sape nak ikut?
Tapi boleh bawak sorang je :(
Ganti-ganti ea kalau ramai sangat nak ikut
wahahahaha :p

Aku ada ni je....
JHH ****
Johor ok!
hahahahaha :p


Bolehlah dari takde pape kan?
Tapi ni gambar time baru beli
Sekarang lain sikit but warna tetap sama.
Harta yang agak besar ke-2
Selepas ni My Lappy!
hihihi :)


Aku nak pergi jalan-jalan guna ni la
Arini nak pergi umah kakak aku kat Sungai Besi
Semoga selamat sampai
Baik-baik ea My Blue 
Jangan nakal-nakal kat atas jalan raya!

Sesungguhnya,memiliki dengan hasil usaha sendiri memang sangat berbaloi!
kankankankan?

Macam buat benda NI.
Best jugak kan?




*1st time ni nak bawak jauh cikit.huhuhu.Hope selamat semua :)

6 pesanan buat ayut :

ah MOi cHanTek said... Reply To This Comment

sabgat setuju!

azizah :) said... Reply To This Comment

betol2 beli dgn hasil titik peluh sendiri amat lah berbaloi.... hope selamat dlm perjalanan yer..

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

bwk moto ati2.. ;-)

akak xreti bwk moto + fobia sbb asyik tgk org jatuh moto je.. so, akak jd seriau...

suweet kiwee said... Reply To This Comment

waaa betuahnya..kita sendiri tek reti bawak moto tau..moto lg la tade.huhu

ayut said... Reply To This Comment

@IntaNBerliaN :) mmg bhaya ckit kak bwak motor ni..

ayut said... Reply To This Comment

@suweet kiwee takpe..nnt bwak kete je tau...mtor bhya ckit..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...