-Kawan Aku-

Bulan Dikala Malam 15 Rejab 1433

Assalamualaikum...



Sedang diriku memandang ke langit
Sangat indah pemandangan yang dapat ku lihat

Malam ni bulan penuh
Kan tengah bulan hari ni
Tapi sini bulan penuhnya kecik je
Tak nampak besar macam selalu
Tu la pemandangan malam ayut di sini
korang-korang dapat tengok bulan tak?
Besar tak bulan kat langit malam ni?
Cantik kan?
Subhanallah!Allahuakbar!

Sedang aku melihat bulan 
Adakah kamu dapat merasakan aku dalam kerinduan?
ah..itu semua laila dan majnun
jangan teruskan 
kerna itu hanya lamunan!

Apa yang pasti 
Doaku sentiasa ada untuk kamu
dan juga 
kalian
wahai insan-insan tersayang dan juga sahabat-sahabatku...

8 pesanan buat ayut :

caliph shuriken said... Reply To This Comment

yg pasti, arini pagi petang malam direct ujan area sy, huh...

syafiqakarim said... Reply To This Comment

subhanallah.terlihat bulan td
lawa sgt

ayut said... Reply To This Comment

@caliph shuriken xpe..caliph tgk hujan ea :)

ayut said... Reply To This Comment

@syafiqakarim :) bulat je kan..subhanallah.cantik!

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

cantik, frust sbb terlupa mlm tue

azizah :) said... Reply To This Comment

Subhanallah cantikya bulan tu..


bila kita rindu seseorang kita pandang bulan yg sama :)

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) hik3...kita pandang bulan yg same kan dear? :p

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

cantik sgt2 blan tu!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...