-Kawan Aku-

Artis: Abby dan Memey Bertemu!

Assalamualaikum...


Abby & Memey Kini Sudah Berbaik
[mynewshub]

Alhamdulillah....
Apa pon jadi,memang Allah penetu segalanya.
Dan apa pon yang diperkatakan,masa jua yang diperlukan.
Semoga ukhwah terbina berterusan dan diperkukuhkan.
Segala perubahan harap ditetapkan.
amin.


Petikan daripada MynewsHub, 2 Aug 2012:

Di sebalik kisah sensasi dan panas yang timbul mengaitkan pelakon wanita, Abby Abadi yang dicanang meluas sejak akhir-akhir ini, ini adalah satu khabar gembira yang mungkin kita sendiri tidak terfikir.

Setelah empat tahun mereka seperti ‘berperang’, akhirnya Abby dan Memey telah pun berbaik dan boleh bertentang mata.

“Sebenarnya, gambar itu ditangkap selepas selesai solat Maghrib. Memey pakai telekung Memey sendiri. Tapi, kak Abby berikan telekung yang sama dengan kak Abby kepada Memey. Jadi, Memey tukar pakai telekung tu. Tu yang kami tangkap gambar,” katanya.

Selain itu, Abby sendiri turut berkongsi cerita gembiranya itu di laman Twitternya.




[petikan asal: MynewsHub]


Alhamdulillah.
Doakan yang terbaik untuk sesama umat Islam.
*telekung tu comel je.ada bunga2.hihi*
:)



15 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

yer..doakan yg baik2 buat mereka... semoga ikatan terus kekal hingga akhirnya..sampai bila nak gado2 kan.. demi anak2...

Hasrina said... Reply To This Comment

baguskan. akhirnya. siapa sangka

Norzie hany said... Reply To This Comment

Alhamdulillah....kita doakan yg terbaik utk mereka.Klik tabung ayut.

Sue PeLik said... Reply To This Comment

alhamdulilahhh kann hukhukhuk

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) true...doakan yg terbaik bt mereka :)

ayut said... Reply To This Comment

@Hasrina btul tu..tiada sape sangka :)

ayut said... Reply To This Comment

@Norzie hany :) btul tu kak norzie :) mekaseh..ayut melawat akak skrg jgk!hihihi

ayut said... Reply To This Comment

@Sue PeLik :) alhamdulillah...

man said... Reply To This Comment

bAguslah klu mcm itu...hehehe

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

gembira nyer baca berita ni.. doakan yg terbaik aje ye

Wanieys said... Reply To This Comment

Alhamdulillah kan mereka dah berbaik...happy tuk diorang :)...berkat ramadhan agaknya

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

alhamdulillah..moga kekal selamanya, cantik pulak den tgk telekung tue

cik Lilis said... Reply To This Comment

alhamdulillah. suka tengok gambar mereka :)

ummuaidan said... Reply To This Comment

tudung solat pun ade jgk yg fancy2 ..hehehe..

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

alhamdulillah... berbaik jugak mereka kan.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...