-Kawan Aku-

Selamat Hari Raya Daripada Ayut!

Assalamualaikum...




Fizal & Ayut.ahaks!
 
Selamat hari raya diucapkan buat semua!
Insya Allah hari ni aku akan balik ke kampug.
Doakan perjalanan aku selamat yer.
Aku cuti seminggu sampai 24hb nanti.

Dikesempatan ini aku nak ucapkan kat semua
Tak kira kenal atau tak kenal
(sebab semua boleh tengok kot post ni.hihi)

Selamat Menyambut kedatangan Syawal
Semoga kebahagiaan dan keberkatan bersama kita selalu.
Amin.

Minta maaf salah silap sepanjang diri ini berada di alam maya ye
Sepanjang berblog mane tau ada mengguris hati atau terkasar bahasa dengan mana-mana pihak
Kemaafan di minta.

Kepada yang sama-sama pulang ke kampung hari ini
Berhati-hati
dan jaga diri baik-baik.
Jom kita balik kampung!


*Motif ada si Fizal a.k.a En B aku sebelah tu? --> saje dia pon nak interframe :p
Mana tau ada tak suka bace yang aku post pasal en b.
Dia minta maaf juga ye kat semua.
hihihi

Jom buat Amalan dengan HANDPHONE!

10 pesanan buat ayut :

Sally Yatiey said... Reply To This Comment

Selamat Hari Raya :D hee
Maaf Zahir dan batin :)

Dezee said... Reply To This Comment

Selamat hari raya..semoga selamat perjalanan pergi dan baliknya. XD

azizah :) said... Reply To This Comment

cik azizah's blog mengucapkan salam lebaran ayut.. ampun maaf di pinta :)


sapik kim slam kat fizal yer :) happy selalu k..

Norzie hany said... Reply To This Comment

Selamat hari raya ayut.akak pun mohon maaf ya kalau ada salah dan silap.

caliph shuriken said... Reply To This Comment

kiut jaa doodle raya tu, hikk..

selamat hari raya & maaf zahir batin.. xmo main mercun tau ^^

miz ruha said... Reply To This Comment

selamat hari raya...
singgah beraya sambil bg duit raya..=)

Noraim said... Reply To This Comment

selamat hari raya ayut :)

Hasrina said... Reply To This Comment

selamat hari raya

syakirah izwanie said... Reply To This Comment

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Dan Batin (:

shidaR said... Reply To This Comment

ayut :)
selamat hari raya dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...