-Kawan Aku-

Ustaz Azhar Idrus-Nasihat Untuk Cari Calon

Assalamualaikum...


[sumber:google]

Baik..
Bila kita mampu bahagia,mesti kita boleh terima seadanya.
1st basic dalam hidup rumah tangga
Mesti ada give and take.
betul tak?
Carilah calon yang boleh bertolak ansur dan dibawa berbincang.
Insya Allah, mesti boleh berkekalan.
:)

Semoga kebahagiaan itu berkekalan sehingga ke Syurga.
amin.


Nak senang bayar BIL ASTRO.
Cuti Merdeka nak naik Kapal Terbang!

9 pesanan buat ayut :

ros_reeza said... Reply To This Comment

ye, carilah pasangan yang boleh membahagiakan kita, bukan luaran sahaja yg dipndang :)

sitisaliza.com said... Reply To This Comment

ada yg fikir negatif ayat UAI yg last tuh... jangan lah sempit sangat otak yg ada..

apa2 pun memang kelakar lah statement ni...

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

he he he quote terbaik tu

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

insyaALLAH..amiin.

ummuaidan said... Reply To This Comment

hahaha..tak gitu jgk..sbb dalam sunnah kena tgk jugak muka calon kita tuh..kalau yg gigi kuning berkarat kalu?? sapa nak jawab?heheh

nur anis said... Reply To This Comment

ustaz azhar idrus ni cakap kelakar..tapi penuh makna kan..:)

Cik Saila said... Reply To This Comment

btl tu ayut..doa2 lah pasangan kita nnt mampu bertolak ansur,berkomunikasi,ikhlas :))

Noraim said... Reply To This Comment

haha cool la ayat UAI.

azizah :) said... Reply To This Comment

yup..cari pasangan yg membahagiakan. ada ilmu agama.. semoga ilmunya dapat membimbing kita hingga ke syurga.. InsyaAllah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...