-Kawan Aku-

Contest : Fizgraphic Vector Gambar Saya!

Assalamualaikum...

Tanpa membuang masa di kala pagi!
Join lagi la contest si Apit ni.
Shida tag sebenarnya.
huhuhu



2 sebab kenapa nak divektorkan gambar diriku..
- Sebab nak buat sendiri tak tahu.
-Sebab aku nak.

3 member kena tag...
- Anis
- Haz
err...sila jemput joinkan diri ye kawanku sayang.huhu..
Yang lain nak join takde hal.
Klik saje banner atas tu untuk tengok syarat-syarat dengan lebih teliti.hihihi.

Rasa dah tak tertinggal syarat yer.
Mudah-mudahan adalah rezekinya kan.
Aritu Apit buat doodle pon comel je.
Mane tau vector ni buat lagi berseni tangan Apit jadinya.
hihihi
Semoga berjaya,Ayut!
:p

Tarikh Tutup : 30hb Ogos 2012 Pukul 12.00 tengah malam.



10 pesanan buat ayut :

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

good luck ayut..rasanya yui pon kena tag yg ni gak..hihi.

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

good luck ayut :-)

ros_reeza said... Reply To This Comment

MOga berjaya ye :)

nur anis said... Reply To This Comment

goodluck ayut..:)

Masz Sidek said... Reply To This Comment

good luck ayut....
sy pun join contest ni jugak...
moga ada rezeki kita... :D

haz said... Reply To This Comment

goodluck ayut! thanks sbb tag haz. hee ^^

azizah :) said... Reply To This Comment

gudluck yunk! jijah tak buat lagi lah..hohoho

aNiss :):) said... Reply To This Comment

alaa. dah terlepas :((

p/s : thanks ayut tag anis :)

cikmisi leen said... Reply To This Comment

gudluck ayut !~ hope sama2 bertuah..he3

DAIRI FARISHA said... Reply To This Comment

datang lawat blog awk! good luck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...