Followerku..

Kedai RM2!

Assalamualaikum...


Sahabat baik ini telah memulakan perbualan selepas keluar daripada sebuah kedai. Seorang daripada mereka masih berada dalam keadaan yang marah...dan seterusnya...


Mat: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?

Man: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit

Mat: mmm..sengal punye kawan.


p/s: nasiblah... ^__^

14 pesanan buat ayut :

suwara entertainment said... Reply To This Comment

HAHAHAHA..sah dia ni x faham ni

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

hahaha

- AZIE - said... Reply To This Comment

kwn pun...wat pening ja

Umm AA said... Reply To This Comment

hahaha..lawak jer mamat nie..

Mimie said... Reply To This Comment

memg sengal

nur anis said... Reply To This Comment

hahahaha...memang nak kena lah tu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

hahahahaha akk nk gelak guling2 dh ni

cik nana said... Reply To This Comment

hahahaha eh nape si man tu tak hamekkk je borong 1 kedai klu dy ingat kedai tu kedai 2 ringgit. muahaha

Anonymous said... Reply To This Comment

he he lucu

Abang Karu said... Reply To This Comment

kikikikiii kesian dia (^_^)

caliph shuriken said... Reply To This Comment

math dia ada masalah besar tu, erkk...

haryati said... Reply To This Comment

hahaha...mang sengal pun...

Unknown said... Reply To This Comment

hahaha kelakar! kalau jijah dah gelak guling2 dah tu..hehehe

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

hahhah.. mcm2.. :-)

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...