-Kawan Aku-

Ayut bila di kampung! (2)

Assalamualaikum...

Hari ni aku cutiiii!!!!
Korang ada yang cuti jugak tak?Yangtak cuti jangan jeles..hihi
Alhamdulillah..aku selamat sampai ke kampung malam tadi dengan selamat.
Pernah bace kan untuk Versi 1 punya list aku?
Kali ni pon aku ada list...Versi 2.
Ni la korang akan hadapi bila di kampung sudah tiada ibubapa T_T
takpe..at least kita akan lebih biasa dan pandai berdikari ok.
Be positive semua.


Tu list aku..Tu list nak beli barang je tau.
Keje takde list lagi tu.
Korang masak apa Raya Haji nanti?
Makan daging lembu la jawab ye nanti..rendang daging!suke3x!
Jom beli barang!




p/s:autopublish sebab aku pergi beli barang memang yer..hihi ^__^


14 pesanan buat ayut :

nur anis said... Reply To This Comment

kitorang tak masak hari ni..sebab nak raya rumah akak..pesan menu je suruh dia masak..hehe

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

yui nak buat eskrem goreng..kui3,,

miz ruha said... Reply To This Comment

selamat membeli barang.. ^_^

menu tu ke ayut nak masak??
bestnya.. ^_^

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

wah semnat raya ni

ummuaidan said... Reply To This Comment

Selamat Hari Raya yut, selamat hari yg ditunggu2 juga...jg diri kat kg..beli brg elok2..jgn lupa nak nengok gambar spesel tuh nanti tauu

Che Rosliza Che mat said... Reply To This Comment

sis balik hari nie...

Misz Mieza said... Reply To This Comment

Wah! Seronoknya balik kampung.. Boleh tahan panjang gak list tu.. Selamat memasak Ayut! ^_^

Oh! Btw MM ada tag ayu kat sini --> http://hip2-horey.blogspot.com/2012/10/giveway-kenapa-suka-berblog.html

Senang2 joinla ye..
Selamat Hari Raya Aidiladha! ^__^

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

ok salam aidil adha ye !

aisya said... Reply To This Comment

masak maggie duduk dalam bilik siapkan assignments je la. hehe

caliph shuriken said... Reply To This Comment

klau aidiladha, menu utama confirm rendang daging ^^

azizah :) said... Reply To This Comment

wah... takpe.. sekurang2nya ayut ramai adik beradik turun saling tolong menolong.. bagus la begitu..


Salam aidiladha ayut!

izzah said... Reply To This Comment

Byknya list...papepn slamat hari raya n slamat memasak yek:-)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

byk tu... smpai nk penuh A4 :-)

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

byknya brg nak beli utk masak..rajin btl ayut nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...