-Kawan Aku-

Berita petang Isnin...

Assalamualaikum...

Petang-petang layan artis pulak..huhu..
Lama sebenarnya tak baca cerita artis..Jom layan.
Artis pilihan petang ini.....
tadaaa....



Kosmo!: Apakah komen Johan apabila orang ramai mula membuat spekulasi tentang hubungan rapat Johan dengan Nabila?

JOHAN: Seperti semua sedia maklum, saya dan Nabila hanyalah berkawan rapat. Tidak lebih daripada itu. Kami jarang berjumpa kerana masing-masing sibuk dengan kerjaya.

Kenyataan ‘kami berkawan rapat’ sangat klise. Apa pendapat Johan mengenai perkara ini?

Memang agak klise, tetapi itulah realitinya. Bagaimanapun, jika peminat senang dengan hubungan saya dan Nabila, saya harap mereka dapat mendoakan yang terbaik untuk kami berdua.

Jadi, kamu berdua memang mempunyai hubungan istimewa?

Saya akui, setakat ini kami hanyalah berkawan rapat dan hubungan kami begitu akrab. Jika ada jodoh, apa salahnya? Tidak mustahil untuk sepasang kawan baik mendirikan rumah tangga. Jadi saya serahkan selebihnya kepada takdir dan jodoh.


Berita lanjut: KOSMO! Online


P/s: orang meminta,kita mendoakan la ye untuk kesudahan yang terbaik...


11 pesanan buat ayut :

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

semoga berkekalan

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

moga baik2 hndknya..

miz ruha said... Reply To This Comment

buatlah pilihan yang terbaik. eh? ^_^

s h a said... Reply To This Comment

Betul2...kalo dah jodoh diorang semoga cepatla jadi yg sah. :)

cik nana said... Reply To This Comment

dorang ni propa lah. hahaha

azizah :) said... Reply To This Comment

biasalah artis.. rapat sikit mulalah kontroversi..hehe

kalau ada jodoh Insyaallah kan..

izan mama mia said... Reply To This Comment

mg mereka kawen cpt..elak maksiat

caliph shuriken said... Reply To This Comment

mcm retis suka jawab.. no komen, hikk...

Wak Gelas™ said... Reply To This Comment

wak pon doakan muger2 kekeallls..

Myra Jay said... Reply To This Comment

Mudah-mudahan... :)

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

klu da jodoh..xde salahnya.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...