-Kawan Aku-

Saya nak ber'BlogWalking'...

Assalamualaikum...

Hari ni tugasan(dah maacam kat U buat assignment!)aku adalah untuk berjalan-jalan ke blog orang lain.
Blog orang-orang yang join sekali segmen Cik Misya yer.
Hari ni baru sempat nak terjah.
Target nak bg abis terjah semua blog yang ada.
Jom jalan!

Sebelum tu...

orang depan tu dah konvo kali ke-3..haha.

Tahniah to abang kesayanganku.
Gambar bawah baru betul.hihihi.


Teruskan lagi mengejar kejayaan dunia dan akhirat.
Jadi cikgu pra sekolah yang berjaya yer!

Korang mesti ada yang pergi konvo sesape kan...
Seronok rasa dapat masuk tempat belajar-belajar ni
^____^







14 pesanan buat ayut :

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

tahniah juga ye !

Ikhwan Suhaimi said... Reply To This Comment

saya seronok bile orang bawak bunga jer... tapi pling best tngok mak abah bile keluar dari dewan konvo. *nangis !

CakeLover said... Reply To This Comment

terima kasih follow sy..sy dh follow awk balik..haah buat dan jual kek..hehehe..cuci mata,order pn boleh..

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

rindunya zaman study dulu. tapi dah ade anak tecik ni, makin M pulak nak sambung blaja. hehehe

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

ABG KAH INGAT ADIK.

Ujie said... Reply To This Comment

ckp psl konvo..saat paling best, bila saya yg masuk dewan utk tengok suami amik scroll. ^_^

miz ruha said... Reply To This Comment

tahniah untuk abang ayut.. :)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

ok terima kasih sebab follow blog sy.....sy dah follow blog awk.....dari segmen Cik Misya jugak

azizah :) said... Reply To This Comment

macam kekasih je gan abg ayut ni..hehe tahniah yer..

seronok kan konvo... bangga di situ..

ummuaidan said... Reply To This Comment

tahniah utk abg ayut...

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

ooo konvo abg ayut yer... muka ayut n abg, 2 2 nya nampak sweet sgt biila senyum :)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

ooo konvo abg ayut yer... muka ayut n abg, 2 2 nya nampak sweet sgt biila senyum :)

Zura@Iwan said... Reply To This Comment

adei....akak pon br leh BW ni..huhu..bz...hehe

anggun said... Reply To This Comment

hai...datang membalas kunjungan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...