-Kawan Aku-

Saya nak Vector daripada zakie11

Assalamualaikum...





Kelapangan dan ketandusan di pagi hari di tampal dengan menyertai segmen ni.
Menyokong blogger yang sedia ada dengan talent tersendiri.
Ayat pape jela ayut weiii..

ok segmen ni  di tag oleh Mr. Oziz ni
Nak cuba la kan.
Nanti mane tahu ada rezeki dapat gambar percuma dari si Zakie yang ada bakat ni kan.
Mengasah bakat yang terpendam bak kata aku (eh?!)
Sila klik banner untuk melihat dan join ok.

Langkah Penyertaan
1. Buat satu entry yang bertajuk " Saya nak Vector daripada zakie11"
2. Sila tempek banner di atas.
3. Sila nyatakan korang nak apa antara doodle dengan vector.
4. Jika doodle sila nyatakan warna.
5. Tag at least 2 rakan blogger korang.

 
Antara vector gan doodle nak mane ek?
Ala..nak dua-dua tak dapat ke?
hihihi..ok bagi doodle la ea.

Tag semua yang baca entry ni la yer.

Tarikh Tamat: Suke Hati Si Zakie ni nak tamatkan bila.




15 pesanan buat ayut :

PinkUmmi said... Reply To This Comment

dh lme tak join segmen mcm nih

miz ruha said... Reply To This Comment

selamat bervector... ^_^
nak join jg lah...

maszull said... Reply To This Comment

assalamualaikum ayut...selamat bersegmen yer...:)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

mesti cantik vector ayut nanti :-)

zainul zaki said... Reply To This Comment

thanx singah sophieparisputra :D
done :D

caliph shuriken said... Reply To This Comment

gud luck ^^

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

selamat bersegmen..done snsilk

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Selamat bersegmen :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

gud luck ayut :)

nur anis said... Reply To This Comment

goodluck ayut..:)

Che Rosliza Che mat said... Reply To This Comment

good luck ya...

Myra Jay said... Reply To This Comment

Pada MJ Vektor lagi cantik, dia macam versi asal ;D
Tp doodle pun comel :D

Noraim said... Reply To This Comment

vector itu apa eh? hihi.

shidaR said... Reply To This Comment

gudluck dear :)

azizah :) said... Reply To This Comment

selamat bersegmen yang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...