-Kawan Aku-

||Aku minta...Tuhan Jagakan Dia||

Assalamualaikum...

Setelah aku kenal akan kau
Aku merasakan hanya kau aku mahu
Aku merasakan ketulusan itu
Siapa pon kau
Siapa pon aku
Kesetiaan bayaran untuk semua
Hanya kepadaNYA aku meminta kini
Kau sentiasa bahagia,Kau sentiasa gembira,Kau sentiasa terjaga.


Yehaa...tu dia aku layan perasaan lagi buat kali ke 2 selepas semalam.hahaha.
Tu maksud yang ingin disampaikan menurut hati aku la pasal lagu ni.
Tak tahu la korang rasa apa pulak kan...heee~

TAJUK: TUHAN JAGAKAN DIA
NYANYIAN: MOTIF BAND


Ni pulak lirik lagu Tuhan Jagakan Dia ni (dalam lagu tu pon ada)...Jom layan!

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan...
Jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan...
Jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyanyangi setulus hatiku
Tuhan...
Jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan...
Jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku




p/s:apesal aku layan indon punye lagu ni? -__-" tapi lagu ni macam ala-ala untuk PJJ la kan..hihi >_<

17 pesanan buat ayut :

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

memg mood jiwang la ayut seharian ari nie hehehe..

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

lagu ni first time dengar

hazwan hairy said... Reply To This Comment

sedap gila lagu ni..slalu dgr..feling2...hahaha

miz ruha said... Reply To This Comment

suka lagu ni... ^_^

hanya Allah yang mampu menjaganya.

Wanieys a.k.a IbuQalief said... Reply To This Comment

lagu indon asal sedap ok jer ayut klu nk layan hehehe

MRS Rongoks said... Reply To This Comment

lagu feveret ika :)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

indon pon tp sedap takpe..ihiih

ummuaidan said... Reply To This Comment

sori yer yut akak tak tah sgt lg2 zaman la nie..so tak dpt nak menghayati ayut berjiwang..heheh

maszull said... Reply To This Comment

assalamualaikum ayut...memang sedap lagu ni...:)

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Mieya pon suka dengar lagu nie.

Dezee said... Reply To This Comment

Layan mood orang tengah angau..hahaha

ayut said... Reply To This Comment

@Dezee hahahahha :p

ayut said... Reply To This Comment

@MRS Rongoks jom kite dgr sesame ea ika :)

ayut said... Reply To This Comment

@Mrs Lurve ooppsss...adehhh >_<

PinkUmmi said... Reply To This Comment

lagu indon nih kdg2 sedap didengar

caliph shuriken said... Reply To This Comment

tu dia msuk mode jiwang dh, hikk...

azizah :) said... Reply To This Comment

serius! jijah pon suka lagu ni.. ada kena mengena gan jijah yang PJJ ni...huhuhuhu hanya Allah je mampu jaga dia bila dia belayar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...