-Kawan Aku-

Berita pagi Isnin...

Assalamualaikum...


Pagi-pagi Isnin yang serba redup jer harini, baca paper boleh tersenyum.Tapi kalau ditempat kejadian pasti keadaan ni agak mencemaskan dan bukannya lawak yer. ^__^




KOTA BHARU - Enam sekeluarga gempar selepas rumah mereka di Kampung Panji dekat sini, dimasuki seekor harimau akar atau nama saintifiknya neofelis nebulosa yang sesat malam tadi.

Mangsa, Nik Roziana Mohamed, 32, berkata, kejadian tersebut berlaku kira-kira pukul 8 malam ketika dia dan empat anaknya sedang bersedia untuk menonton perlawanan akhir Piala Malaysia antara Kelantan dengan Angkatan Tentera Malaysia di skrin gergasi berhampiran rumahnya.

Katanya, kejadian tersebut disedari oleh anaknya, Megat Azim Haikal Megat Roslan, 9, yang ternampak binatang tersebut berada di bawah kereta yang diletakkan di halaman rumah dan kemudiannya masuk ke dalam rumah.


p/s: Harimau nak tgk bola jugak..hihi.Perlawanan yang menarik memang la semua nak tengok! ^__^


KREDIT: KOSMO ONLINE.


25 pesanan buat ayut :

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

nmpk mcm kucing aje tgk gmbr tu.hihi.

ummuaidan said... Reply To This Comment

wah..best tuh dptangkap rimau..nasib baik kecik jer kan..kalo besau...huh!!!

check archieve blog akak yg hari sabtu..ade byk gambar2 meoww kecik bola free nanti, k...tata

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

mujur dok menyorok bawah kereta. kalau masuk dlm rumah, lg haru kan. huhuhu

careno said... Reply To This Comment

harimau tu ingt harimau malaya yg main kot... wakaka...

caliph shuriken said... Reply To This Comment

wahh, 'tetamu' tu *neofelis nebulosa.. nama mcm retis ^^

nur anis said... Reply To This Comment

seram..tapi cam lawak jugak..harimau nak tengok bola..hehe...tapi kalau saya, kompem cuak gila lah..

hazwan hairy said... Reply To This Comment

haha...agaknya lah kan...

PinkUmmi said... Reply To This Comment

hahaha...harimau pun nak tgk bola yg bikin panas

miz ruha said... Reply To This Comment

dia pun nak tumpang sekaki~~

rumah saya ari tu ular datang and makan anak ayam..

dya bunga said... Reply To This Comment

harimau?haha..harimau tu nk bg sokongan tu..

ayut said... Reply To This Comment

@caliph shuriken tau xpe..haha.retis melawat gitu :p

ked kookie said... Reply To This Comment

uish. harimau rupanya. nampak dari jauh cam ular. keciknyeee! kalau saye, dah lama gi amik peluk. sebab macam kucing je dari jauh. huhu

s h a said... Reply To This Comment

uikss...harimau akar.first time denga.cmne la smpai sesat umah org ni.ish3.

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

wah seram baca ni!

Mira Adzlia said... Reply To This Comment

igt neelofa td..rupenya neofelis..huhu....takutnye la kan..nsb baik lah dier xape2kn org dlm umh tu

ayut said... Reply To This Comment

@nuyui a.k.a miss YUI dia kecik tu mcm kucing dh tgk..huhu

Mia Liana said... Reply To This Comment

uikkk harimau ni.... bahaya juga...

Zura@Iwan said... Reply To This Comment

harimau malaya la tu nk tgk bola la..hehe

Mieya Atiera said... Reply To This Comment

Kecik betul rimau tu. Nasib baik bukan yang besar. Semangat bola nie.

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

comel harimau ni

Cik Saila said... Reply To This Comment

dia pun nk tgk bola gak eh ayut..hehehe

azizah :) said... Reply To This Comment

bahayanya..leka sikit habis la...

Myra Jay said... Reply To This Comment

Adoiii, ngeri tu...

Mrs Lurve said... Reply To This Comment

terus rasa meremang bulu roma, nmpk mcm ular sawa

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

muahahaha..harimau nak join nengok bola weiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...