-Kawan Aku-

Si Dia ada kawan baru!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...bersiaran lagi aku ^^ 
Mengenang memori seketika,macam dah lama je hantar En B naik bas pergi ke KL tempohari.Di hitung-hitung balik En B dah nak dekat sebulan jugak kat Semporna,Sabah tu.Alhamdulillah setakat sekarang ni En B kat sana ok jela.Tu dari mulut dia la.Kebenarannya ok macamana tu dia jela yang tahu.En B selalu gak cerita mak dia selalu telefon tanya khabar.Kasih ibu dan anak kan.hehehe. So sweet ^^

Setakat nak dekat sebulan ni En B tak lagi kena naik kapal.Masih ada masa untuk En B telefon-telefon dan teman-meneman kan diri ini.Tak tahu sampai bila boleh macam tu tapi as long as dia ada masa untuk au,aku akan luangkan masa seadanya dengan En B.Yela,nanti kalau dah naik kapal memang terus takde line la kan ^^

Nak tahu...En B dah ada pengganti MyB ok!hahahaha.En B dah ada motor.Untungla...hahaha ^^


Tu la motor baru dia (takla baru sangat pon :p).Nampak tak motor En B kita tu warnanya hitam jugak?mmmm...Tu la dia.Hitam tak sudah-sudah.Dia cakap hitam smart.Smart la sangat :p Alhamdulillah.Ada la sudah pengangkutan untuk memudahkan pergerakan En B tu ke sana ke mari.Kalau tak,setiap hari jugakla dengar dia cakap,'....jalan kaki ok kat sini...' Pastu kalau aku saje nak mendengki dia,aku balas je  '....wahhh...makin sihatla nanti duduk kat sana...' hahahaha ^^ 

Jagalah diri kat sana yer En B sayang.huhuhu.Doakan selalu hubungan kita akan sentiasa terpelihara yer. ^^ Bulan 12 tak lama dah.Nanti balik ea.Kita tunggu kat lapangan terbang tau.Pastu lagi 2 minggu kita nikah ea.hihihi.Gatal sudah.Adehhhh... ^^ Kawean-kawan doakan untuk kami yer.Mudah-mudahan segala doa kalian juga berbalik yang baik juga untuk kalian.Amin ^^




23 pesanan buat ayut :

Teena Tna said... Reply To This Comment

Encik Honda ye

adrianna syaz said... Reply To This Comment

Semoga semuanya berjln lncar tuk ayut dan mr B..in Shaa Allah

sya mr A ayut..hehe :D

Nory Zoulkefle said... Reply To This Comment

wahhh dah ada motor baru yer...
bestnyaaa...

therosputih said... Reply To This Comment

insyaallah...mudah2an dipermudahkan...

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

in shaa Allah ayut, semoga segalanya dipermudahkan dan dilancarkan yer...

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

alolololo..so sweet!

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

Hahaha.. Terus hari2 asyik berkepit dengan kawan baru dia..

ros_reeza said... Reply To This Comment

ye Ayut. dah tak lama kan. Ok, Ros doakan semuanya berjalan dengan lancar.. Dah ada moto, senangla kan nak bergerak.. memang dah jadi keperluan kan...

ros_reeza said... Reply To This Comment

Eh Ayut. Baru Ros terperasan Ayut tulis kat profil umur Ayut 25. sebaya la kita Ayut.. Hihihi

cik azLyzah⊙.☉ said... Reply To This Comment

alolololoooo...so sweet......yeahhh...tak lame lagi nak nikah tu ayut....

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

senanglah dia nak gerak lepas ni kan.. :)

Mimie Najib said... Reply To This Comment

waaa..best la ye..hehe
betul tu ayut..selagi ada masa untuk berhubung, gunakan sebaiknya..macam kita kalau kje bnyk, tp tak urgent, tinggal2 kan juga kalau en.tunang ajk skype..hehehe

aisya said... Reply To This Comment

hitam cantik apa. senang jaga. hehehehe.

Amin! =)

hana hadi said... Reply To This Comment

hitam itu menawan :)

azizah :) said... Reply To This Comment

kat sabah kalau xde transport mmg payah..nasib la dah ada motor.. dia pos jugak ke ayut? ke beli baru..

Outbound malang said... Reply To This Comment

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

Lyaa Suriany said... Reply To This Comment

dugaan dok jauh jauh
tp lg rindu kannnnn

ayut said... Reply To This Comment

@azizah :) dia bli baru trus jijah...dia mlas nk pening2x dh.hihihi

ayut said... Reply To This Comment

@Mimie Najib hahaha...klu mlm rasa yer mmg slalu la nk bergayut jer.nk berskype tenet ye blom ada.huhuhu

ayut said... Reply To This Comment

@ros_reeza hihihi..yup..kita sebaya ros :)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

dapat la beliau merempit kat pekan semporna tu....hehehhee

PS: tetiba pelik bila masuk blog ni...maklumlah kaler dah tak ijo... :P

cik nana said... Reply To This Comment

En B keje kapal ke ayut? en beliau kite skrg kt kapal jugak tengah laut tu tapi dah ada wifi kat kapal dia. tetiap hari dpt kontek. hihi

ayut said... Reply To This Comment

@cik nana nana...En B tu x nek kapal lg..tu still blh tpon lg..klu dh nek kapal mmg punah harapan la jawab ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...