-Kawan Aku-

Penerima dah Melapor Diri!

Assalamualaikum...


Akhirnya harini semua 5 orang dah melaporkan dirinya untuk dipos kad raya.
Harini kena buat benda lain dulu.Maknanya aku akan pos kad raya semua hari Khamis!Sempat lagi kan sampai sebelum raya?Kalau tak sempat jadi kad selepas raya la ea^^ Terima kasih semua kerana melibatkan diri dan bekerjasama.Nanti mana tahu ada lagi Giveaway yang akan aku buat.Jangan lupa join lagi ea kawan-kawan ^^ 

Kad raya yer lupa plak nak amik gambar.
Terima jela ea.hihi^^

Tak sempat lagi nak berblogwalking.Adehh.
Sabar ye kawan-kawan nanti aku datang.
Sayang korang ketat-ketat :p





11 pesanan buat ayut :

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

tak kisah sblm ke selaps..

ayut msg alamat ayut kat hp yui ya.. nak balas =)

azizah :) said... Reply To This Comment

hehee tunggu kad raya datang je ni..ee

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

sng keje kalo smua dah bg detail kan.. tahniah buat mereka.. ;)

Adhie Sunan Saifuddin said... Reply To This Comment

tahniah buat penerima...

Lelaki said... Reply To This Comment

kad raya ....dah lupa dah.

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

alamak mcm terlepas je ni...haha

aisya said... Reply To This Comment

sedia menunggu kedatangan cik ayut di depan pintu.. hehe

ros_reeza said... Reply To This Comment

bagus, semua dah lapor diri ye :)
takpe Ayut, selesaikan tugas yang penting dulu,.. nanti datang beraya kat "rumah blogger".. hihihi

adrianna syaz said... Reply To This Comment

Ayut..nk jgk...huhu

Tetamu Istimewa said... Reply To This Comment

Tahniah kepada para pemenang.

Tak ada rezeki saya lah kali ini.

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

pantas betul ayut...
tanhaih sekali lagi buat mereka. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...