-Kawan Aku-

Penerima GA Kad Raya daripada Ayut!

Assalamualaikum...

Masa yang dinantikan telah tiba!
*Walaupun terlambat sesangat.Maaf ye semua.Terjadi perkara yang tak dapat dielakkan*
Khidmat random telah digunakan dan keputusan telah ada.
Jom kita tengok sape yang kena!






Kepada sesiapa yang kena boleh la hantar alamat yer 
Hantar ke email aku eillia_04@yahoo.com ^^
Nak senang hantar je kat komen bawah ni.Nanti aku tak publish tau ^^
Lagi cepat lagi bagus.
Boleh nanti aku terus pos je balik keje.
Selamat Menjalani Ibadah Puasa di penghujung Ramadhan ^^


8 pesanan buat ayut :

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

tahniah buat mereka.. bestnya dpt kad raya dari ayut.. ;)

aisya said... Reply To This Comment

tahniah buat yg bertuah. hehe

dilaella Ella said... Reply To This Comment

yeay dapat kad raya,terima kasih :)

Noradilah Binti Parimus,
Peti Surat 166,
89857 Sipitang,
Sabah.

Adhie Sunan Saifuddin said... Reply To This Comment

tahniah kepada yang telah berjaya...

Am_Mir said... Reply To This Comment

no.6!

yes,yes,yes,yes,yes! Alhamdullilah ..saya menang!!! yes!!!>.<

OTW hantar detail . =D

azizah :) said... Reply To This Comment

ehh ada pulak nama jijah yer..heee tq ayut!

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

tahniah kepada mereka yg memang,. :)

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

alah...no kite tak naik lah ayut....(padahal tak join pon GA...wakakka)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...